• tell me something i don't know :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Uncommon schreef:
    (...)
    Intussen ben ik al 5 keer de trap af en op gerent, en nog heb ik energie van hier tot Billerd. :9~

    ben je nou niet moe ? :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    ben je nou niet moe ? :9~

    nee echt niet :9~
    En ik heb nog gevoetbalt, waar ik me kapotgelachen bij heb door mijn tegenstander x'D
    Good, het is echt slecht voor iedereen als ik hyper ben =3

    HugsEva schreef:
    Ik heb zo buurt bbq.

    Gezellig (?)

    waarom moest je om hun lachen dan ? :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Uncommon schreef:
    (...)
    Intussen ben ik al 5 keer de trap af en op gerent, en nog heb ik energie van hier tot Billerd. :9~

    HAHA x'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Juuup. Heel gezellig.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Uncommon schreef:
    (...)
    Dat is ook de bedoeling :9~

    Haha ;D Dankje hooor ;D
    Nu voel ik mij écht jarig. -Kwijlmannetjee-
    @Traffilight, dankjewel. :3


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Trafficlight schreef:
    waarom moest je om hun lachen dan ? :'D

    Nou kijk x'D
    Ik moest dus zo een barbiepop verdedigen van de tegenstander, en toen raakte mijn arm de hare. Toen zei ze zo met zo'n heel erg hoog stemmetje: "Blijf eens van me af " en dat vond ik dus al dom, want het is heel normaal dat je een heel klein beetje tegen je tegestander aanstaat. Maarja, toen ging er dus soms een bal haar richting uit, en omdat zei er niet heen liep, deed ik het. Toen werd ze boos omdat ik de bal wel had gespeeld en zij niet, en ohja, ze had me nog eens geslagen x'D
    Maar ik voelde er bijna niks van ;p
    Toen raakte dat wijf helemaal hysterisch en boos omdat ik dus eigenlijk veel beter was - ja oke, sorry, niet ego-ig bedoeld maar het is zo =3
    En toen heeft ze eigenlijk de hele wedstrijd geen bal aangeraakt xD
    -hijgt-

    HugsEva schreef:
    Juuup. Heel gezellig.

    Is dat sarcastisch of niet? (cat)

    alstublaft :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Uncommon schreef:
    (...)
    Nou kijk x'D
    Ik moest dus zo een barbiepop verdedigen van de tegenstander, en toen raakte mijn arm de hare. Toen zei ze zo met zo'n heel erg hoog stemmetje: "Blijf eens van me af " en dat vond ik dus al dom, want het is heel normaal dat je een heel klein beetje tegen je tegestander aanstaat. Maarja, toen ging er dus soms een bal haar richting uit, en omdat zei er niet heen liep, deed ik het. Toen werd ze boos omdat ik de bal wel had gespeeld en zij niet, en ohja, ze had me nog eens geslagen x'D
    Maar ik voelde er bijna niks van ;p
    Toen raakte dat wijf helemaal hysterisch en boos omdat ik dus eigenlijk veel beter was - ja oke, sorry, niet ego-ig bedoeld maar het is zo =3
    En toen heeft ze eigenlijk de hele wedstrijd geen bal aangeraakt xD
    -hijgt-

    HAHAAH xD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    BrokenDreams schreef:
    (...)
    Haha ;D Dankje hooor ;D
    Nu voel ik mij écht jarig. -Kwijlmannetjee-
    @Traffilight, dankjewel. :3

    Jeeeej ;D
    Missie geslaagt =D

    Uncommon schreef:
    (...)
    Nou kijk x'D
    Ik moest dus zo een barbiepop verdedigen van de tegenstander, en toen raakte mijn arm de hare. Toen zei ze zo met zo'n heel erg hoog stemmetje: "Blijf eens van me af " en dat vond ik dus al dom, want het is heel normaal dat je een heel klein beetje tegen je tegestander aanstaat. Maarja, toen ging er dus soms een bal haar richting uit, en omdat zei er niet heen liep, deed ik het. Toen werd ze boos omdat ik de bal wel had gespeeld en zij niet, en ohja, ze had me nog eens geslagen x'D
    Maar ik voelde er bijna niks van ;p
    Toen raakte dat wijf helemaal hysterisch en boos omdat ik dus eigenlijk veel beter was - ja oke, sorry, niet ego-ig bedoeld maar het is zo =3
    En toen heeft ze eigenlijk de hele wedstrijd geen bal aangeraakt xD
    -hijgt-

    Whaha, ik zou strijk gaan (a)


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Nee, niet sarcastisch.


    "I shut my eyes in order to see.'

    LoveForTom schreef:
    (...)
    HAHAAH xD

    ;P
    Wat een dom wijf was het toch x.x
    Ik kan niet wachten tot ik haar weer moet verdedigen :9~