• De stelling van vandaag luidt:
    Kinderen moeten minder opgevoed worden met een computer.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    UchihaDreams schreef:
    dat hoort bij de jeugd xD


    haha, idd xD


    At the moment everything goes wrong, I'll be there for you!

    het is allemaal gemakkelijker om dingen aan te leren, maar niet overdrijven natuurlijk

    Oneens, als het maar niet te erg wordt


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Musicbeats schreef:
    Oneens.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    En quizlet dan? O:


    Get back motherfuckerz'

    Ik vind dat het er in deze tyd gewoon bij hoort. En je kan er maar beter wel goed mee kunnen omgaan, dat is alleen maar handig ^^
    Oneens dus

    Happysnail schreef:
    Aan de ene kant hoort het bij dze generatie, maar aan de andere kant.. Jongeren zitten wel steeds vaker & langer achter de computer en of dat nou zo goed is?


    None but ourselves can free our minds.

    neeee xD
    ik kan niet zonder Q xd


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Nou op school krijg je alleen nog maar werk voor de computer. Bij mij op school dan. Vraag ik of ik het mag schrijven, neeeeeh moet getypt worden, tss!

    Alleen zijn er wel veel kinderen die verslaafd zijn aan gamen, en dat is wel fout? al vind ik het wel grappig :] Maar.. dan zouden ze kinderen wel kunnen opvoeden met de computer, want je hebt het gewoon veel nodig.

    (puh)
    Schuld van Rutger.
    Hij moest Q maar niet zo leuk maken. (puh)


    - hoi ;D

    Vind ik niet, je hebt het later ook nodig. Bovendien... Ik ben helemáal niet echt opgevoed met de computer. En ik kon toen ik 2 was al computeren en ik ben nu PC verslaafde -_-'.


    Als je maar een ananas hebt..

    Eens. Kleuters leren puzzels op te lossen adhv een computer. Ze moeten gewoon op "Hint" klikken, om hulp te krijgen, ze moeten niet meer naar hun ouders of juf gaan. Dankzij computer en alle andere elektronica verwatert het persoonlijke contact, wat wel nodig is voor de ontwikkeling.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xGOSSIP schreef:
    Eens. Kleuters leren puzzels op te lossen adhv een computer. Ze moeten gewoon op "Hint" klikken, om hulp te krijgen, ze moeten niet meer naar hun ouders of juf gaan. Dankzij computer en alle andere elektronica verwatert het persoonlijke contact, wat wel nodig is voor de ontwikkeling.

    Dat is helemaal niet waar.. Weetje hoeveel gewoon kinderspeelgoed ze nog verkopen? En , kinderen die nog moeten léren puzzelen, kunnen niet computeren en kunnen het woord "hint" nieteens lezen.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2009 - 20:44 ]


    Als je maar een ananas hebt..

    Niet mee eens.
    Met de computer en vooral Quizlet (A)
    leer je veel over de levens/situaties van andere mensen. Ook leer je veel meer dan in de kranten.
    Als er geen computer was, moest de tv ook weg en dat mag allebei gewoon niet :l


    You let your dreams die. You are the forgotten. <3

    SweetBitch schreef:
    Niet mee eens.
    Met de computer en vooral Quizlet (A)
    leer je veel over de levens/situaties van andere mensen. Ook leer je veel meer dan in de kranten.
    Als er geen computer was, moest de tv ook weg en dat mag allebei gewoon niet :l

    Inderdaad, ik leer meer Engels van de PC dan van school.


    Als je maar een ananas hebt..