• De stelling van vandaag luidt:
    Kinderen moeten minder opgevoed worden met een computer.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Oneens! van een computer wordt je slim <3 !

    [ bericht aangepast op 14 sep 2009 - 18:09 ]


    Je moet worden wie je bent.

    Het heeft zowel voor als nadelen. Dus echt een bepaald standpunt heb ik hier niet in.


    No growth of the heart is ever a waste

    niet geheel mee eens

    je moet zoveel doen met de computer iets opzoeken op wiki of google of iets typpen op word... en later als je gaat werken zit je ook steeds meer achter je computer...

    maar, Kinderen die de hele dag voor de computer of TV zitten en niet meer buiten spelen zijn ook weer niet goed,

    Ik hou het op de gulden middenweg.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Ja, want ik zit er teveel achter. :3
    maar je moet er ook veel van weten, want bijna alles wordt via de pc gedaan.
    Maar teveel is ook niet goed. =3
    Maar ach, al verbieden ze het, het lukt mij/ons toch wel om er achter te komen. =33


    dress me, i'm your mannequin.

    Oneens.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Eens, kinderen worden te veel ermee opgevoed. Het moet later gebeuren. Niet dat het NIET moet gebeuren. Maar in mindere mate.

    Zo komen kinderen bijna niet meer buiten. Terwijl ze daar het meeste leren, qua vrienden maken, praten met elkaar omgaan en respecteren.

    Op internet word (vaak) gescholden, seksistich gedrag, enz enz, en dan krijg je dus de jeugd die we nu hebben..


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    wel, ik zou niet zonder kunnen. dat klinkt heel addicted, maar het ís, zo, en ga nu niet zeggen dat ik een uitzondering ben. ik weet dat het niet goed voor me is, maar ik schrijf ook wel een heel deel van die tijd. en ik zie mezelf niet met de hand al mijn verhalen schrijven...


    Fooled ya!

    Gezond is het niet, maar je hebt die wel nodig voor school en dat soort dingen. En je leert er ook mensen kennen, zoals op quizlet, myspace, netlog enzo. Nou ja, sommigen zitten dag én nacht voor hun computer, maar ik zei het al; gezond is het niet! Kinderen hebben buitenlucht nodig.

    Rickjuh schreef:
    Op internet word (vaak) gescholden, seksistich gedrag, enz enz, en dan krijg je dus de jeugd die we nu hebben..

    En in de buiten wereld niet wil je zeggen?
    Ik kan nog niet eens bellen op de fiets als ik er langs wil of ik word al uitgescholden.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    In sommige gevallen wel.


    Just a simple "I love you" (:

    Sprinkles schreef:
    Oneens! van een computer wordt je slim <3 !

    haha..x'D
    Ik is het met Elienepien eens _O_ x'D

    oneens!!
    als je de geschiedenis indeelt volgens de normale indeling heet dit tijdperk het tijdperk van televisies en computers!! dus dan moet je met die twee dingen ook wat doen!!

    Ja en nee.
    Het is handig als je het kunt, maar sommige mensen freaken er te hard op (:


    Never run out of reasons to smile...

    Aurelia schreef:
    Het heeft zowel voor als nadelen. Dus echt een bepaald standpunt heb ik hier niet in.

    Rickjuh schreef:
    Eens, kinderen worden te veel ermee opgevoed. Het moet later gebeuren. Niet dat het NIET moet gebeuren. Maar in mindere mate.

    Zo komen kinderen bijna niet meer buiten. Terwijl ze daar het meeste leren, qua vrienden maken, praten met elkaar omgaan en respecteren.

    Op internet word (vaak) gescholden, seksistich gedrag, enz enz, en dan krijg je dus de jeugd die we nu hebben..


    ;D


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!