• De stelling van vandaag luidt:
    Kinderen moeten minder opgevoed worden met een computer.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    VoodooDoll schreef:
    (...)
    Dat is helemaal niet waar.. Weetje hoeveel gewoon kinderspeelgoed ze nog verkopen? En , kinderen die nog moeten léren puzzelen, kunnen niet computeren en kunnen het woord "hint" nieteens lezen.

    Het lokale kleuterschooltje hier hebben ze 2 gloednieuwe computers gekocht om de kinderen spelletjes te doen spelen. Ik bédoel maar .. Leer ze met poppen spelen of zo ..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Eens.
    Zoals ik deze stelling leest, gaat deze over de opvoeding. Een kind moet je niet opvoeden met een computer.
    Een kind leert dingen door ze te ondervinden en daarin begeleid te worden door zijn ouders. En het voorlezen van verhaaltjes aan een kind, maakt ze duidelijk hoe mensen met elkaar om moeten gaan in het leven en hoe ze met bepaalde situaties om moeten/kunnen gaan.
    Dat leert een computer je niet. Een computer is voor werk, school en ontspanning. Niet voor opvoeding.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Eens. Meer dan de helft van de kinderen zit dagelijks achter de computer. Dat is niet bepaald gezond ._.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Chiyo schreef:
    Eens.
    Zoals ik deze stelling leest, gaat deze over de opvoeding. Een kind moet je niet opvoeden met een computer.
    Een kind leert dingen door ze te ondervinden en daarin begeleid te worden door zijn ouders. En het voorlezen van verhaaltjes aan een kind, maakt ze duidelijk hoe mensen met elkaar om moeten gaan in het leven en hoe ze met bepaalde situaties om moeten/kunnen gaan.
    Dat leert een computer je niet. Een computer is voor werk, school en ontspanning. Niet voor opvoeding.


    daar sluit ik me bij aan


    Every journey begins with a single step, so just take it step by step

    Ja en Nee.
    ik beodle, ze hebben het tog ook altijd zonder Coputers geret. EN de Jeugt zit tegenwoordig aleen maar achter de Pc..
    Maar het is wel ONze Generatie, dus het hoort er wel alemaal bij.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    LilGoofy schreef:
    O
    On
    One
    Onee
    Oneen
    Oneens


    ok

    eens;)


    "All what important is, is just keep breathing"

    oneens :]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eens.
    Zonder computer spelen is veel beter voor je gezondheid en socialiteit.