• Hallo lieve users,

    Heb jij de Quizletradio de eerste paar keer wel geluisterd maar luister je nu niet meer?

    Dan nu aan jou de vraag:
    Waarom luister jij de Quizlet-radio niet meer?

    De Quizlet-radio krijgt steeds minder luisteraars en het zou zonde zijn als Rick daar iets aan zou kunnen veranderen, maar niet weet wat hij dan moet doen.

    xKrull

    de radio heeft vaak leuke liedjes xD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Niet echt mijn muziek (;


    Alis volat propriis.

    Op vrijdag en dan werk ik O.o


    -

    ik wil het wel luisteren maar hij doet het niet bij mij:S Ik heb vanalles geprobeerd maar hij doet het niet en ik heb er soms geen erg in:$

    Ik heb er een keertje naar geluisterd, en vond het gewoon bagger. Niet echt mijn genre. (':


    This is how we like to do it in the murder scene.

    Quizlet radio?


    hahahahahaha

    Om de een of andere reden werkt het niet bij mij & ik ga niet speciaal shit installeren voor die radio. =]


    None but ourselves can free our minds.

    Bij mij werkt het niet en ik zou sowieso niet luisteren, want er zijn wel betere radio's ;x


    All was well.

    is er hier een radio?


    hahaha

    Waar kun je die radio vinden dan?
    Ik heb er eigelijk nooit naar geluisterd?


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    En wat moet dit voor stellen ?


    Wees jezelf, dan ben je Lisa!

    Hij doet het niet bij mij..


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Die radio is er elke vrijdagavond, dan verschijnt er savonds tussen 7 en 12 uur ofzo, aan de linkerkant de melding dat je daar op kan klikken om naar de quizlet radio te luisteren.

    Ik heb het nooit geluisterd ;)


    I recycle my thoughts.

    xSnowflakex schreef:
    quizlet radio? welke quizlet radio?

    op vrijdag avond kun je in de linker colom op quizlet radio klikken en luisteren xD


    DUDE! Get a life!!!