• Even een eerlijke vraag, wat zou je doen als je hoort dat Bill gay is? En dan wil ik echt een eerlijk antwoord, ik wil kijken hoeveel mensen het erg vinden.xD

    Mijn mening:

    Ik zou schrikken. Nu zullen mijn klasgenoten me meer uitlachen, maar het boeit me niet. Ik ga voor de muziek.<3 Hij was waarschijnlijk eerder gay, alleen wist je het niet en toen was je een hele grote fan. Nu weet je het en ben ik nog steeds fan.xD'


    ok

    Wat vinden jullie?xD


    ok

    Ik zou het wel jammer vinden, maar als hy gelukkig is dan ben ik ook gelukkig. :]
    AMEN

    mij zou het niet uitmaken,kijk,zolang hun muziek maar goed blijft [en tom niet gay is natuurlijk x'D]


    And all the girls in the front row scream your name.

    JAA ! IEMAND HEEFT GESPROKEN.<3


    ok

    mij zou het niet uitmaken,kijk,zolang hun muziek maar goed blijft [en tom niet gay is natuurlijk x'D]


    En wat nou als Tom ook gay is ?


    ok

    Dan uhh.. is half TH gay x'D
    Maar ik zou me dood schrikken, weer levend worden, me dood lachen, ook weer levend worden en nog steeds fan zijn x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik zou het zkkr niet jammer vinden.
    wrm zou ik het jammer moeten vinden? omdat ik hem danniet kan krijgen?
    kan ik tog al niet ><
    en ik zou gwn fan blijven ^^
    EN homo mensen zij VET GEZELLIG =D


    don't Worry...Be gay.

    (...)

    En wat nou als Tom ook gay is ?


    dan.. --' geen idee, ik zou wel schrikken want dat verwacht ik totaal niet van tom,maar ik zou het uiteindelijk wel accepteren, zolang hij maar gelukkig is ,niet ?!


    And all the girls in the front row scream your name.

    ik zou wel schrikken, maar daarom nog niet minder fan zijn, hun muziek verander er niet door toch?



    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik zou het geweldig vinden, echt ik heb iets met homo's. En hij zou zeker een goed voorbeeld zijn voor alle andere jongeren die met hiun gevoelens in de war zijn!xD

    Ik zou er niet van schrikken hoor het is zo duidelijk..:p
    En het gaat me vooral om hun muziek.

    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik zou het zkkr niet jammer vinden.
    wrm zou ik het jammer moeten vinden? omdat ik hem danniet kan krijgen?
    kan ik tog al niet ><
    en ik zou gwn fan blijven ^^
    EN homo mensen zij VET GEZELLIG =D

    Ik ben het compleet met je eens :D


    Fight for you're love, cause it worth it

    kzou t erg vinde vp de bill fans mr,
    bill is dan gelukkig he.

    AMEN


    Imperfection Is Beautiful

    Dan uhh.. is half TH gay x'D
    Maar ik zou me dood schrikken, weer levend worden, me dood lachen, ook weer levend worden en nog steeds fan zijn x'D


    whahahahaaaaa xD
    ik met hele grote ogen naar het stukje tekst (waar ik het lees) staren (mis wel 1 uur lang xD)
    denken: wtf...holy crap....WHAAAAAA
    dan ga ik water drinken of naar de WC en dan nog steeds fan zijn :3

    OF

    met grote ogen naar het stukje tekst staren en denken: HOLY CRAP THERE GONNA BE CRAZY!!!
    en dan weet ik niii xD
    maa ik blijf fan ^^

    fan blijven, homo of niet, wath ever; homo 's zijn sexy. punt. x)


    Turning up the volume

    Ik vind hem sowieso gay, het zo me eerder verbazen als hij niet de kast uit zou komen. Maar goed, hij is en blijft wel sexy.


    You'd took my breath but I'll survive.