• Even een eerlijke vraag, wat zou je doen als je hoort dat Bill gay is? En dan wil ik echt een eerlijk antwoord, ik wil kijken hoeveel mensen het erg vinden.xD

    Mijn mening:

    Ik zou schrikken. Nu zullen mijn klasgenoten me meer uitlachen, maar het boeit me niet. Ik ga voor de muziek.<3 Hij was waarschijnlijk eerder gay, alleen wist je het niet en toen was je een hele grote fan. Nu weet je het en ben ik nog steeds fan.xD'


    ok

    Eigenlijk boeit het me voor geen flikker
    Hee,, dat was een woordgrap Ö
    Okay..
    Maar
    Bill is Bill, en als hij homo is is hij homo,
    boeit me niks, ik val al op Tom xD
    Als Tom homo zou zijn zou ik even slikken
    want het idee dat Tom sex met mannen zou hebben..
    Maar toch, tis hun eigen keus als ze op hun eigen geslacht vallen.


    parapapapapapa <'3

    Ik zou het niet erg vinden. Okee mijn eerste reactie zou zijn :O maar ik denk wel dat dat bij iedereen zo zou zijn. Maar ik zou absoluut wel fan blijven. Je houdt toch in de eerste plaats van een groep om de muziek.. als je dan niet meer fan bent omdat er iemand van de groep homo zou zijn.. nja dan ben je toch niet echt fan hoor...

    Als Bill gay is dan krijgt hij een vriendje in plaats van een vriendin. Boeien!! Ik ben daar heel nuchter in, het liefdesleven van hun boeit me niet! Blijf toch wel fan. En waarschijnelijk ís hij of bi of gay, what's the problem?
    xoxo


    Why don't you break my heart

    zou het me eerlijk gezegd niks boeien... naja wel nog meer geplaag/gepest. maar het gaat erom of Bill gelukkig is... en als hij dat met een jongens is prima(Y)


    I am an idiot, I move.

    als hij daar gelukkig mee is moet hij zijn zoals hij is. en hij is ook maar een mens dus hij zou er niks aan kunnen doen. en homo's zijn ook mensen en meestal nog aardiger dan hetro's.
    dus ik zou er niet echt problemen mee hebben als hij gay is^^

    ik zou het zkkr niet jammer vinden.

    EN homo mensen zij VET GEZELLIG =D

    Hoe kun je nou zeggen dat je 'homo's' gezellig vind?
    Dat is netzoiets als je zegt: hetro's zijn gezellig.
    Er zijn ook ongezellige homo's.
    Je legt ze op een hoopje... :']


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    ik zou het zkkr niet jammer vinden.

    EN homo mensen zij VET GEZELLIG =D

    Hoe kun je nou zeggen dat je 'homo's' gezellig vind?
    Dat is netzoiets als je zegt: hetro's zijn gezellig.
    Er zijn ook ongezellige homo's.
    Je legt ze op een hoopje... :']


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    Ik zou het niet erg vinden, als de muziek maar goett blijft..xD


    My fairytail stinks, does yours?

    Dat zou ik echt geweldig vinden :'3
    Weetje hoe schattig ^-^ En dan hopen dattie een vriendje krijgt, weetje hoe lief! :-D
    Ik zou d'r echt niks te schrikken aanvinden. Ik zou het ook niet jammer vinden, ;P Hijs wel knap ofzo.. Maar ik ben geen persoon wat droomt van een relatie met Bill of whatever x'D Ik zou dat echt vreselijk vinden [een relatie met Bill x'D] =P Dus zoalng ik hem gelukkig kan zien, ben ik blij ^-^


    Mew <3

    t is zijn leven e, ma hoe ik zou reageren asl bill gay zou zijn! wel ik denk van "o my god" ma k ga er nix op tegen hebben ofzo e!


    everything you imagined, and more...

    ik zou het jammer vinden maar zo erg ook niet
    als bill gelukkig is is da ok

    Ik zou eerst schrikken, maar daarna geraak je daar wel aan gewend. Ik blijf fan für immer en de aard van de jongens maakt me echt niet uit!

    x

    zou ik zeggen: "Jah, die had ik aan zien komen"


    I wonder, does he ever think; omg there she is! <3

    Homo's zijn LEUKE mensen :) Daz duidelijk x']


    007


    GA ME NIET UITSCHELDEN OMDAT IK DIT ZEG

    Ik zou niet erg schrikken want ik had het eigenlijk wel verwacht x'D.

    Sorry als ik mensen kwets en nee ik ben geen hater en ook geen fan.