• Even een eerlijke vraag, wat zou je doen als je hoort dat Bill gay is? En dan wil ik echt een eerlijk antwoord, ik wil kijken hoeveel mensen het erg vinden.xD

    Mijn mening:

    Ik zou schrikken. Nu zullen mijn klasgenoten me meer uitlachen, maar het boeit me niet. Ik ga voor de muziek.<3 Hij was waarschijnlijk eerder gay, alleen wist je het niet en toen was je een hele grote fan. Nu weet je het en ben ik nog steeds fan.xD'


    ok

    zou ik zeggen: "Jah, die had ik aan zien komen"


    xD Ja,ik zou ook niet erg schrikken want ik had het eigenlijk wel verwacht.'

    Het is Bills keuze
    en okal zou hij homo zijn
    blijf ik nog van hem houde ^^


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    Wat maakt het nou uit op wie hij valt. mannen, vrouwen, allebei.

    Wat is er zo erg? OW bill is gay dan valt hij niet op mij.

    Hoe groot is de kans dat hij op jou valt?

    Erg klein.

    Mij zou het geen flikker uit maken

    ik zou het echt erg vınden .. maar ık weet dat hıj geeeeen gay ıs dus.. Xx


    I changed.

    Ik zou het wel jammer vinden fzow, maar niet zo heel erg, ik blijf fan für immer(A)

    Xx.

    Eum... Tjaa, daar kan je nix aan veranderen hé. Enjaa... Tom is nog altij nie gay dan... Wahaa. Neenee... maar ik bedoel... Als Bill dan gelukkig is, dan is het goed. (:
    x

    Ik hou vn Tokio Hotel door de muziek dus zolang deze goed blijft en niet homo achtig wordt vind ik het oké
    goed Tom is mn favoriet en moest de tweeling homo zijn zou ik het niet erg vinden alléén erg vinden voor degene die er smoorverliefd op waren..
    dus I Want Their Music & That's It ^^
    x

    Dat zou ik echt geweldig vinden :'3
    Weetje hoe schattig ^-^ En dan hopen dattie een vriendje krijgt, weetje hoe lief! :-D
    Ik zou d'r echt niks te schrikken aanvinden. Ik zou het ook niet jammer vinden, ;P Hijs wel knap ofzo.. Maar ik ben geen persoon wat droomt van een relatie met Bill of whatever x'D Ik zou dat echt vreselijk vinden [een relatie met Bill x'D] =P Dus zoalng ik hem gelukkig kan zien, ben ik blij ^-^


    Zo kun je er ook over denken =D
    Wat grappig XD


    parapapapapapa <'3

    Mijn eerste reactie zou zijn: Holy Crap!
    Maar, je bent geen échte fan als je alléén voor de jongens gaat. Ik bedoel, het zou even schrikken zijn, maar als échte fan weet je dat je Bill (bijna) niet kan krijgen. Dus als je dan gaat huilen ben je echt zo'n 'fan' die gelooft dat ze ooit met iemand van TH krijgt. Nooit dus. Maargoed, je moet mensen accepteren zoals ze zijn. En natúúrlijk ben je echt fucking opgelucht als het niet zo is. Maar dat betekend niet dat wanneer het wel zo is je gelijk geen fan of een hater bent. Dat vind ik echt bullshit. Het is z'n eige keuze, accepteer dat! En trouwens, we (jullie) accepteren z'n stijl toch ook? Waarom z'n gevoelens dan misschien niet?!


    xoxo Esmaye.


    -

    wha ik zou et wel erg vinden,maar ik zou ook niet wllen dat ie ongelukkig is als et wel zou zijn en zich nite zou durfen auten

    Mijn eerste reactie zou zijn: Holy Crap!

    Maar, je bent geen échte fan als je alléén voor de jongens gaat. Ik bedoel, het zou even schrikken zijn, maar als échte fan weet je dat je Bill (bijna) niet kan krijgen. Dus als je dan gaat huilen ben je echt zo'n 'fan' die gelooft dat ze ooit met iemand van TH krijgt. Nooit dus. Maargoed, je moet mensen accepteren zoals ze zijn. En natúúrlijk ben je echt fucking opgelucht als het niet zo is. Maar dat betekend niet dat wanneer het wel zo is je gelijk geen fan of een hater bent. Dat vind ik echt bullshit. Het is z'n eige keuze, accepteer dat! En trouwens, we (jullie) accepteren z'n stijl toch ook? Waarom z'n gevoelens dan misschien niet?!

    xoxo Esmaye.

    Amen_O_


    Why don't you break my heart

    Als Bill zegt dat hij niet gay is, dan is hij dat ook niet. Oké, ik ga niet ontkennen dat hij niets vrouwelijks heeft, wnt da is wel zo, maar da maakt hem nog ni gay...En ALS hij gay zou zijn, zou ik wel even schrikken, maar ik zou zeker fan blijven!!!


    Got up on the wrong side of life today

    Bedankt: DutchAngel =)


    -

    Ik heb ook nog maar een woord daarvoor.. Cute!

    Zeg nou zelf je ziet Bill toch liever met een lekkere andere jongen lopen dan met een meisje!! Gheghe, het zou me eerder verbazen als hij ineens met een meisje loopt hoor..
    xx


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik vind het niet zo erg Weetjee Gays zijn Sppr Cutee
    enn k heb respect voor bill :D:D