• Even een eerlijke vraag, wat zou je doen als je hoort dat Bill gay is? En dan wil ik echt een eerlijk antwoord, ik wil kijken hoeveel mensen het erg vinden.xD

    Mijn mening:

    Ik zou schrikken. Nu zullen mijn klasgenoten me meer uitlachen, maar het boeit me niet. Ik ga voor de muziek.<3 Hij was waarschijnlijk eerder gay, alleen wist je het niet en toen was je een hele grote fan. Nu weet je het en ben ik nog steeds fan.xD'


    ok

    Zolang Th maar goed is en Tom niet gay is!


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    Als Bill gay zou zijn, zou ik keihard gaan lachen.



    Ik heb zelf ook geen idee waarom, maar ik heb zo'n gevoel dat ik geen adem meer krijg van het lachen. (Omg dat is trouwens zooooooo vervelend! Dat had ik een keer! Nou ik dacht dat ik dood ging! XD)

    Ik zou da kei leuk vinde! ^^
    En ik zou al heel zitte kwijln als ie dan me zen 'vriendj' kust x'D
    Oh waaw zalig gwn! ^^
    && wete wa ik denk (Denken, dus ik weet et nii zeker) da ie nii hetro of gay is ^^
    Volgens mij is ie Bi!
    Gwn maar een gedacht éé..
    x


    If music be the food of love, play on!

    Omg, dit is creepy. Dit is nu zó niet mijn mening meer.:'D

    x


    ok

    Omg, dit is creepy. Dit is nu zó niet mijn mening meer.:'D

    x

    Ik heb de topic een beetje aangepast.:'D


    ok

    Uuh,, Blij voor hem zijn,, Als zij daarin wel ze waren Liefde vind! Als mensen,, dan opeens geen fan zouden zijn,, zijn ze dan nu wel echt Fan?! >.0
    Ik dnke wel,, dat ik Nog harder Gepest ga worden,, Maar maakt me niet uit.


    Dunno ><

    Als hij maar gelukkig is al denk ik zelf soms wel dat Bill gay is :X


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Het zou mij niet uitmaken. Als hij dan gelukkig is ben ik dat ook. En ik blijf gewoon fan, voor de muziek! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    ik zou het best jammer vinden maar ik zou even goed fan zijn.
    want mij maakt het dus egt neit uit of hij gay is of niet. ik bedoel dara kan hij toch ook niks aan doen?
    hij kan zichzelf ook neit dwingen op meisjes te vallen?
    en anders bijna alle homos zijn egt supper aardig!!!


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Het gaat nu wel altijd over dat Bill waarschijnlijk gay is, maar wat als Georg of Gustav nou eens uit de kast zouden komen?


    I recycle my thoughts.

    Ik zou schrikken,En het best wel jammer Vinden,
    maar, Wat ze ook zijn,Doen,, Ik hou van ze,En zou dat altijdd blijven doen! In goede en Slechte tijden wil ik ze steunen,
    Ook algaat dat niett op verre afstand x'D
    marja! (H)


    x