• Ja, onze hele school krijgt nu een focking kutrooster. Bijna iedere klas dan. Ik heb de beste stakingsactie van de wereld bedacht, voor iedereen die een slecht rooster heeft. Iedereen neemt gewoon een tent mee en we gaan gewoon kamperen in de school. Dan zouden ze wel gaan beseffen dat ze verkeerd bezig zijn met hun negende uren, of drie/vier keer in de week tot tien over vier ofzo. Muh


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    JA.
    VOOOOOR ;D

    Ik weet niet, maar ik heb maandag les van half negen sochtends tot half 6 savonds zonder pause.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik heb zo te horen hetzelfde kutrooster als jij.
    Succes ermee:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    En wat als je op kostschool zit?
    Niet dat ik dat zit ofzo, maar een heleboel andere mensen wel:Y).
    Ik kom even roet in het eten gooien.


    rules don't stop me

    JAAA, doe dat :'D
    Ik wil die gezichten van die leerkrachten wel s zien =D


    - hoi ;D

    Jools schreef:
    En wat als je op kostschool zit?
    Niet dat ik dat zit ofzo, maar een heleboel andere mensen wel:Y).
    Ik kom even roet in het eten gooien.

    Ik heb eigenlijk geen idee hoe dat zit op een kostschool?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ja, wij hebben ook zoiets vanwege het lokalentekort. Maandag heb ik eerste 4 uur vrij, dan t/m 8e les. Wat een bullshit is dat. Op woensdag anders oo, heb ik 5 uur les , zit ik er ook t/m het 8e. Damn...
    En daar komt bij: de school barst zowat uit z'n voegen. Je fiets pakken is alleen al een kunst op zich, net een spel mikado. En dat speel je dan elke dag -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    Ben blij dat je nog op school zit, beter dan dat je van half 9 tot 5 moet werken..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Aurelia schreef:
    Ja, wij hebben ook zoiets vanwege het lokalentekort. Maandag heb ik eerste 4 uur vrij, dan t/m 8e les. Wat een bullshit is dat. Op woensdag anders oo, heb ik 5 uur les , zit ik er ook t/m het 8e. Damn...
    En daar komt bij: de school barst zowat uit z'n voegen. Je fiets pakken is alleen al een kunst op zich, net een spel mikado. En dat speel je dan elke dag -.-

    Dat hadden wij vorig jaar, sloeg echt nergens op. En steeds is onze klas echt de dupe, omdat wij de laatste zijn van de 3e jaars. Vorig jaar van de 2e jaars en het jaar daarvoor weer van de 1e jaars. Ik wou dat ik BBL deed, dan werd ik als eerste gedeeld en had ik een normaal rooster gehad -_-.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    En daar komt bij: de school barst zowat uit z'n voegen. Je fiets pakken is alleen al een kunst op zich, net een spel mikado. En dat speel je dan elke dag -.-

    Dat ken ik; Bij ons zitten de 2e, 3e en 4e jaars in noodgebouwen, en wij zitten weer lekker afgezonderd aan de overkant van het schoolplein ._.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Neeee ö! ik ga niet nog meer in de buurt van school zitten ;x


    -

    Nou..het liefst ben ik dan weg van school..! dan heb ik het wel gezien daar..!

    zit gewoon 3x in week tot 4 uur..en heb ik op dinsdag nog bijles:S..k*t zooi..!

    Ik heb een heel erg goed rooster, vind ik (:
    Maar, wel kut voor jullie allemaal ;O


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik moet twee dagen in de week tot kwart voor vier, twee dagen in de week tot vijf na half vijf. 0o En op woensdag tot twaalf uur.

    Ga jij je tijd daar aan verspillen, da ga niks helpen denk ik, het blijft school he!


    Keep calm and love Zayn Malik =)