• Ja, onze hele school krijgt nu een focking kutrooster. Bijna iedere klas dan. Ik heb de beste stakingsactie van de wereld bedacht, voor iedereen die een slecht rooster heeft. Iedereen neemt gewoon een tent mee en we gaan gewoon kamperen in de school. Dan zouden ze wel gaan beseffen dat ze verkeerd bezig zijn met hun negende uren, of drie/vier keer in de week tot tien over vier ofzo. Muh


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    in de school ga ik niet slapen hoor,er overdag zitten is al erg genoeg !
    maar ja,wij hebben nu het beste rooster van zowat de hele school -ghaha:Y)- maar vanaf maandag wordt het verandert en ik weet nu al dat we een kutrooster gaan hebben ><


    everybody needs a song.

    hahahaha XD ik moet 3x in de week tot 16:30, en daarvan moet ik 2x om 8:10 beginnen. Het is nou eenmaal zo, niets aan te doen. Te weinig lokalen op dat moment beschikbaar. Je school doet het heus niet om jou te pesten. Ze kunnen er vaak ook maar weinig aan doen.


    Life is hard and then we die

    Ik denk niet dat het gaat helpen hoor. Ik zou nooit aan zo iets mee doen eigenlijk. Zit je alleen nog maar langer op school.

    Tot 10 na vier pas .. Hoe laat begin jij? Want er zijn er in onze school meer dan genoeg die tot 16.25 les hebben.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    In België zit je elke dag tot 4 uur op school. Behalve woensdag.

    xGOSSIP schreef:
    Tot 10 na vier pas .. Hoe laat begin jij? Want er zijn er in onze school meer dan genoeg die tot 16.25 les hebben.

    Half negen, maar ik zit op een of andere praktijkschool ofzo. En ze trekken de mensen van een lager nivo vet voor, want die willen vaker buitenzitten dan ons. Alsof wij van die nerdjes zijn die de hele dag schoolwerk willen maken -_-.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Jij zaagt al over een negende uur? o.o
    Kom ik aan met mijn elfde uur..


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    FreePeace schreef:
    (...)
    Half negen, maar ik zit op een of andere praktijkschool ofzo. En ze trekken de mensen van een lager nivo vet voor, want die willen vaker buitenzitten dan ons. Alsof wij van die nerdjes zijn die de hele dag schoolwerk willen maken -_-.

    Ach joh, je overleeft het wel ;)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Way to go ;D


    Just a simple "I love you" (:

    Dat gaat echt niet helpen, er bestaan schoolwetten enzo, weetjewel. (:

    [ bericht aangepast op 18 sep 2009 - 20:55 ]

    9é uren??
    ben ik even bly dat ik n Belgje ben..xD
    we hebben gewwon elke dag 7é uur les,,buite woensdag,,dan zyn ht er 4


    effort never betrays you

    woow
    iedereen heeft zo kutschool ofwa??
    Ik begin om halfnegen ep pauze vn 10u tt 10u15 dan les tt 12u pauze tt 13u15 en dan les tot 15u50 en that's it!! Ik heb ook keiweinig taken , ma wel gng toetse!!O.o