• Heey iedereen, ik heb weer eens een nieuwe Topic, maar dit is echt Belangrijk...
    Er is dus een duits Rapper die een Anti-Th liedje heeft gemaakt.:S
    Julie weten warschijnlijk da er veel anti-Th liedjes zijn en ook veel slechte dingen worden gezegd over TH, maar dit gaat erover, ik was echt in schock toen ik het Las en hoorde.
    En drm vind ik dat alle TH-fans dit Zeker MOeten weten!
    De man Noemt Bass Sultan en zijn liedje heet Ik Haat Tokio Hotel
    Hier zal ik eventjes zegge wat hij zoal in zijn Liedje zingt Ik haat Tokio Hotel iedereen weet dat Tom een klootzak is en Bill een vuile Homo, de fans zijn kleuters en depresievelinge,ze zijn ziek in hun hoofd, die mislukkeling moete allemaal dood en bill moet een hartstilstand krijge...het ras moet worden uitgemoord
    Gelezen? Dit gaat echt te Ver. Hij zingt letterlijk in een lied dat hij Ons en TH wilt vermoorden...Maar wordt er iets aan gedaan? Neee...Nu heb ik er echt genoeg vn, We moeten iets Doen tegen Die Stomme KLootzak...:S
    zeg ff in dit Topic wa jullie vinden van het liedje, en ook of Jullie ideëen Hebbe, om die Gast te stoppen??
    HIer is de link naar het Liedje-->/www.youtube.com/watch?v=gw7IwLQBpbg
    Jullie zulle zeker Kunnen Lezen dat De youtubers Niet Tevreden zijn met het Liedje :D...
    Xx(K)...PLz, Reageer Massaaal Fans!


    everybody needs a song.

    wat een suklkel zeg:P:P:P denkt ie dat hem dat gaat lukken??!hallo!
    ik ken veel mensen die th haten(oftewel:mijn schoolvrienden:()maar kom op zeg! niet normaal!!!!:O
    laat hem maar en hij mag oprotten met zn liedjes! aandacht tekort voor die gast!...(A)(puh)

    DIE GAST IS EGT SIELIG!!!!!!..
    IK HAAT HEM!!!..


    Zet je rap nkeer erop :D
    Neem hem op en zet hem op youtube ofzo, of als ge ne eigen TH site hebt,
    whahahha Het gaat er echt Zwaaar over wa Die lul heeft gdn...
    Xx(K)(H)


    everybody needs a song.

    Die Gozer Zal Geen lang Leven Meer Hebbn ! (6)


    We're all mad here.

    *proest* mensen is het niet duidelijk?: HIJ WIL AANDACHT.... en wij geven het hem nog ook! hij had tijd over, is een grote Arschloch (I (H) dat woordje XD) en haat TH... nou en? laat hem, ik geef er niet veel om...
    over het liedje zelf: (let op! nu komt mijn expertise langs :P) het liedje is te eentonig en de tekst wordt te veel herhaald. het heeft bijna geen begeleiding en is dus ook niet pakkend. kortom: het zal zeker geen hit worden, mss onder mensen die TH ook extreem haten...
    ow, en TH-fans kleuters? errm... ligt eraan hoe je het bekijkt XD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Whhaaahah...Jamaar We geven hem NEGATIEVE aandacht:D
    Da is toch iets Positief...
    Arschlo is idd een zalig Woordje, ik zeg het de Hele tijd tege iedreen op school xD
    ...


    everybody needs a song.

    OMG

    ik hoor alleen selgte dingen over TH bij mij op sgool maar DIT GAAT TE VER!!!!!DIE GAST IN SIEK IN SIJN HOOFT EN MOET DOOD!!!


    bla bla bla

    da lied is kut en hier is de hele vertaling
    http://nedtlyrics.nl/bass-sultan-hengzt/tokio-hotel-diss niet normaal!!


    bla bla bla

    sjee dan ben je ook ziekelijk


    Here I Am

    IK HAAT DIE GASTEN ALLEMAAL TOKIO HOTEL IS VAN MIJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(lol) ICH LIEBE BILL FUR IMMER(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

    Ik Ga wene, OMG de vertaling is echt Erg...

    Dit Maakt mij echt WOEDEND


    everybody needs a song.

    Ik Ga wene, OMG de vertaling is echt Erg...

    Dit Maakt mij WOEDEND


    everybody needs a song.

    whahaha die tekst XD echt wat een bullshit is dat zeg ^^ mensen, trek je er niks van aan, hij kan er ook niks aan doen dat hij ziek in zijn hoofd is ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    wtf is tie em ip zinne kop gevaln zoiets doede toch niej als ik die ergens eens tegen kom leef tie nie mer niemand beledigt tokio hotel tis et beste da bestaa I LOVE TH FOR ALWAYS AND FOREVER !!!!!!!!!

    XxX butterfly