• Heey iedereen, ik heb weer eens een nieuwe Topic, maar dit is echt Belangrijk...
    Er is dus een duits Rapper die een Anti-Th liedje heeft gemaakt.:S
    Julie weten warschijnlijk da er veel anti-Th liedjes zijn en ook veel slechte dingen worden gezegd over TH, maar dit gaat erover, ik was echt in schock toen ik het Las en hoorde.
    En drm vind ik dat alle TH-fans dit Zeker MOeten weten!
    De man Noemt Bass Sultan en zijn liedje heet Ik Haat Tokio Hotel
    Hier zal ik eventjes zegge wat hij zoal in zijn Liedje zingt Ik haat Tokio Hotel iedereen weet dat Tom een klootzak is en Bill een vuile Homo, de fans zijn kleuters en depresievelinge,ze zijn ziek in hun hoofd, die mislukkeling moete allemaal dood en bill moet een hartstilstand krijge...het ras moet worden uitgemoord
    Gelezen? Dit gaat echt te Ver. Hij zingt letterlijk in een lied dat hij Ons en TH wilt vermoorden...Maar wordt er iets aan gedaan? Neee...Nu heb ik er echt genoeg vn, We moeten iets Doen tegen Die Stomme KLootzak...:S
    zeg ff in dit Topic wa jullie vinden van het liedje, en ook of Jullie ideëen Hebbe, om die Gast te stoppen??
    HIer is de link naar het Liedje-->/www.youtube.com/watch?v=gw7IwLQBpbg
    Jullie zulle zeker Kunnen Lezen dat De youtubers Niet Tevreden zijn met het Liedje :D...
    Xx(K)...PLz, Reageer Massaaal Fans!


    everybody needs a song.

    Maar dat van dat th fans kleuters zijn snappen jullie tog wel een beetje waar dat vandaan komt? Het is gewoon omdat de meeste fans 11 of 13 ofzo zijn en hun al 18 of hou oud zijn die lui? En daarom zingt die dat, dus dat is toch wel een beetje te begrijpen?


    ja en dat moord gedoe is zeker ook te begrijpen ofwadde? en btw ik ken genoeg mensen tussen de 16 en 20 die ook van ze weg zijn ze

    Ja echt zo hard, de meeste fans zijn Tieners,of Pubers...
    Enda is TH zelf nog want Ze zijn tussen 18 en 20
    OOhjaa, TH heeft eens in een intervieuwgezegd, ze mogen aan ons komen, Maar NIET AAN DE FANS...
    En ik vind toch wel da die gast ons aanvalt...
    Xx(K)

    Ja heh!!! Vind ik ook! xD



    aaaaaahh :D wat lieff van ze !! (flower)


    everybody needs a song.

    HIJ MOET NAAR DE PSCHIATER!!!!:((:@:@:@:@:((:((:(( IS HIJ WEL GOED BIJ ZIJN HOOFD?! WAT EEN VIEZE VUILE *****~!:(( IK HAAT HEM ZOOOO ERG NIEMAND MAAKT TOKIO HOTEL OF BILL BELACHELIJK!:(( IK HEB NOG NOOIT IEMAND ZOO ERG GEHAAT ALS HEM EN US 5!
    ALS IK AGENTE WAS ZOU IK HEM VOOR EUWIG LATEN ZITTEN!!!!:@:@:@:((:((
    xxkusjee(K)Monika


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~

    HIJ MOET NAAR DE PSCHIATER!!!!:((:@:@:@:@:((:((:(( IS HIJ WEL GOED BIJ ZIJN HOOFD?! WAT EEN VIEZE VUILE *****~!:(( IK HAAT HEM ZOOOO ERG NIEMAND MAAKT TOKIO HOTEL OF BILL BELACHELIJK!:(( IK HEB NOG NOOIT IEMAND ZOO ERG GEHAAT ALS HEM EN US 5!
    ALS IK AGENTE WAS ZOU IK HEM VOOR EUWIG LATEN ZITTEN!!!!:@:@:@:((:((
    xxkusjee(K)Monika(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~

    HIJ MOET NAAR DE PSCHIATER!!!!:((:@:@:@:@:((:((:(( IS HIJ WEL GOED BIJ ZIJN HOOFD?! WAT EEN VIEZE VUILE *****~!:(( IK HAAT HEM ZOOOO ERG NIEMAND MAAKT TOKIO HOTEL OF BILL BELACHELIJK!:(( IK HEB NOG NOOIT IEMAND ZOO ERG GEHAAT ALS HEM EN US 5!
    ALS IK AGENTE WAS ZOU IK HEM VOOR EUWIG LATEN ZITTEN!!!!:@:@:@:((:((
    xxkusjee(K)Monika(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~

    HIJ MOET NAAR DE PSCHIATER!!!!:((:@:@:@:@:((:((:(( IS HIJ WEL GOED BIJ ZIJN HOOFD?! WAT EEN VIEZE VUILE *****~!:(( IK HAAT HEM ZOOOO ERG NIEMAND MAAKT TOKIO HOTEL OF BILL BELACHELIJK!:(( IK HEB NOG NOOIT IEMAND ZOO ERG GEHAAT ALS HEM EN US 5!
    ALS IK AGENTE WAS ZOU IK HEM VOOR EUWIG LATEN ZITTEN!!!!:@:@:@:((:((
    xxkusjee(K)Monika(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~

    oo oepss te vaak gedrukt op plaats reactie:$ ssry!
    maar wel lief dat Tokio hotel zegt dat TH haters aan hun moeten komen maar niet aan de fans(A):D
    kusjee!(flower)


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~

    Ach , laat die rapper maar doen...
    Weet je wat er mee is ?
    Al die duitse zangers die een liedje over tokio hotel
    ( negatief )maken zijn wss jaloers omdat zij niet zoveel aandacht krijgen en niet zoveel fans hebben...


    helemaal mee eens! Maar daarom moeten ze zich niet afreageren op TH in een liedje :s en trouwens, er zullen waarschijnlijk toch meer mensen zijn die dit liedje stom vinden, dan mensen die het liedje zullen kopen... :)

    JAa, Ma wat zit iedreen hier te zeggen,da we hem moete late doen :)
    Ik bdoel daz miss wel heel ahum 'volwassen' van Jullie, maar zo bn ik nu eenmaal ni, ik ben een REBEL :D EN die gast heeft helemaal het recht ni om TH zo af te breken!!! dus We moeten hem NIET zitte goedprate!!!
    Xx(K)


    everybody needs a song.

    vin jij mij volwassen??? (lol)(lol) WHAHAAHA!!!
    zo lijkt het net of ik enorm onschuldig ben (ben ik ook (A) ahumm... )
    ik zit m niej goed te praten en ik zeg niet dat we hem moeten laten doen, ik vind het gewoon nutteloos aandacht te besteden aan een of andere psychopatische gast die zichzelf zielig vind en dus aandacht wil... that's all, folks ^^
    maar als ik hem tegenkom sla ik hem echt wel op zijn bek hoor! (6) hij wil ons dood, IK WIL HEM DOOD (6)(6)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    iemand wet die bass sultan wonen???
    dan spreken we af aan zijn huis...en eieren zijn huis onder,,en gooien we toiletpapier met het loge van TH op over zijn huis...en spuiten we het loge van TH op zijn huis,,en als iemand het vraagt..het is mijn idee niet(A)
    Maar waarom doen ze dat toch allemaal???ze maken muziek is niks mis mee!
    hij is gvd zelf een klein kind!
    wat doen ze toch mis?????
    ow jah enneuh ik regel de eieren wel(A)


    death to the one at the end of the serenade.

    iemand wet die bass sultan wonen???
    dan spreken we af aan zijn huis...en eieren zijn huis onder,,en gooien we toiletpapier met het loge van TH op over zijn huis...en spuiten we het loge van TH op zijn huis,,en als iemand het vraagt..het is mijn idee niet(A)
    Maar waarom doen ze dat toch allemaal???ze maken muziek is niks mis mee!
    hij is gvd zelf een klein kind!
    wat doen ze toch mis?????
    ow jah enneuh ik regel de eieren wel(A)

    Waarom eieren??
    da krijgt hij er veel te gemakkelijk af, We gaan met zo van die Verf-schietgeweeren :D:D
    Yihaaaah!! :P
    Xx(K)


    everybody needs a song.

    Whah wat een leven heeft die gast xD Als je ze zooo erg haat, waarom steek je er dan zoveel tijd in? Gaat hij helemaal zijn tijd verspillen door een liedje erover te schrijven, en het nog op te nemen... Hoe dom kan iemand zijn?
    X Nikki


    Your make-up is terrible

    dat bedoelde ik ook! ik was m niet goed aant praten hoor ;)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ah oef...
    Anders waren we nu geen vriende Meer xD
    MA echt die Gast is ni goe in zijn Hoofd...
    Ik snap ni da ta plateLabel hem da Lied heeft late make...:S
    Xx(K)


    everybody needs a song.

    tja, je hebt soms van die mensen '-_- maar ik moet nu gaan, ik moet nog kaarjes verkopen voor vanavond ^^ ow, en het ergste eraan is: HET KOMT OP INTERNET TE STAAN :| :(:|:( echt kut!


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!