• Heey iedereen, ik heb weer eens een nieuwe Topic, maar dit is echt Belangrijk...
    Er is dus een duits Rapper die een Anti-Th liedje heeft gemaakt.:S
    Julie weten warschijnlijk da er veel anti-Th liedjes zijn en ook veel slechte dingen worden gezegd over TH, maar dit gaat erover, ik was echt in schock toen ik het Las en hoorde.
    En drm vind ik dat alle TH-fans dit Zeker MOeten weten!
    De man Noemt Bass Sultan en zijn liedje heet Ik Haat Tokio Hotel
    Hier zal ik eventjes zegge wat hij zoal in zijn Liedje zingt Ik haat Tokio Hotel iedereen weet dat Tom een klootzak is en Bill een vuile Homo, de fans zijn kleuters en depresievelinge,ze zijn ziek in hun hoofd, die mislukkeling moete allemaal dood en bill moet een hartstilstand krijge...het ras moet worden uitgemoord
    Gelezen? Dit gaat echt te Ver. Hij zingt letterlijk in een lied dat hij Ons en TH wilt vermoorden...Maar wordt er iets aan gedaan? Neee...Nu heb ik er echt genoeg vn, We moeten iets Doen tegen Die Stomme KLootzak...:S
    zeg ff in dit Topic wa jullie vinden van het liedje, en ook of Jullie ideëen Hebbe, om die Gast te stoppen??
    HIer is de link naar het Liedje-->/www.youtube.com/watch?v=gw7IwLQBpbg
    Jullie zulle zeker Kunnen Lezen dat De youtubers Niet Tevreden zijn met het Liedje :D...
    Xx(K)...PLz, Reageer Massaaal Fans!


    everybody needs a song.

    Haha , Ik vind hem neit cool omdat hij th uitscheld, ik vind hem gewoon cool om zijn muziek, dat is heel wat anders.. en dat die dan toevallig hun uitscheld, ja ik vind het niet zo een probleem.. Jullie wel dat snap ik.. maarja niet iedereen hoeft dat te vinden toch?


    You tell me i'm wrong, better prove you're right..

    Maar dat van dat th fans kleuters zijn snappen jullie tog wel een beetje waar dat vandaan komt? Het is gewoon omdat de meeste fans 11 of 13 ofzo zijn en hun al 18 of hou oud zijn die lui? En daarom zingt die dat, dus dat is toch wel een beetje te begrijpen?


    You tell me i'm wrong, better prove you're right..

    oh nice! nog maar eens een rede om te vechte.
    als die ook maar ene vingr durft uitsteke naar iemand éh
    haha xD he'll suffeeeeeeer! kdenk da we wel me genoeg zijn zeh! xD

    weetje hij heeft gewoon geen onderwerpen om een nmmr te schrijfen best zielig dus en aangezien hij het niet kan hebben dat die band gewoon supeer sexy,populair,cool,hip,en gewoon helemaal te gek is.
    hij is dus jaloers en dan schrijft hij het maar in een songtekst best zilig dat iemand al zijn erergie daar in gaat steken kun je beter leuke teksten schrijfen tog???(6) TOKIO HOTEL ROCKS

    Ik wil niet veel zeggen hoor ik ben 12 en volgensmij ben je een kleuter al je tussen de 5 en 7 zit dus
    en jan smit heeft zoveel kleuters en bejaarden als fans en moet je zien hoe oud hij is en ik ken genoeg mensen die 17 18 16 zijn die hartstikke fan van ze zijn..

    owkee ik vind wel dat iedereen zijn eige mening mag hebbe , maar dit gaat een beetje ver hoor...


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik wil niet veel zeggen hoor ik ben 12 en volgensmij ben je een kleuter al je tussen de 5 en 7 zit dus
    en jan smit heeft zoveel kleuters en bejaarden als fans en moet je zien hoe oud hij is en ik ken genoeg mensen die 17 18 16 zijn die hartstikke fan van ze zijn..

    Helemaal Waar, Dat van die kleuters is dus totaal NIET begrijpelijk...
    Hij is gwn Stom, end of story!
    Xx(H)


    everybody needs a song.

    3!! ik haat hem ook al :P
    ma laat die doen, heeft waarschijnlijk geen leven en maakt ie daarom zo'n liedjes...


    4 ik haat hem ook

    ik denk iedereen die ier gereageert eeft bealve di ene fan :8 ma kom xD


    LA LA LA ... LIKE U CARE !

    3!! ik haat hem ook al :P
    ma laat die doen, heeft waarschijnlijk geen leven en maakt ie daarom zo'n liedjes...


    4 ik haat hem ook

    met zen vijve!!!
    ach laat hem!!hij is zelf een klootzak omdat hij zo kinderachtig gedraagt!!Die Bass Sultan moet maar zijn Sultan over zijn hoofd trekken en zijn mond houden!!
    Hij is zelf een depressling(of hoe spel je het)Wat kan ons dat deren!!wij weten dat het niet zo is!!Die TH-Haters zijn zelf kleine kinderen omdat ze hulpeloze fans aanvallen voor hun andere muziek smaak!
    en als hij ons wilt vermoorden mag hij maar eerst met mij beginnen!!!want ik heb (nu) altijd een zakmes op zak!!!:P
    COME AND GET ME!!!


    death to the one at the end of the serenade.

    hij heeft zeker nie genoeg aandacht me gewone liedjes? over zielig gesproken, maar laat em doen, nu krijgt hij aandacht en dat is wat hij wil, denktge da hij me een gewoon liedje zoveel commentaren had gekregen op youtube?

    Maar dat van dat th fans kleuters zijn snappen jullie tog wel een beetje waar dat vandaan komt? Het is gewoon omdat de meeste fans 11 of 13 ofzo zijn en hun al 18 of hou oud zijn die lui? En daarom zingt die dat, dus dat is toch wel een beetje te begrijpen?


    ja en dat moord gedoe is zeker ook te begrijpen ofwadde? en btw ik ken genoeg mensen tussen de 16 en 20 die ook van ze weg zijn ze

    Maar dat van dat th fans kleuters zijn snappen jullie tog wel een beetje waar dat vandaan komt? Het is gewoon omdat de meeste fans 11 of 13 ofzo zijn en hun al 18 of hou oud zijn die lui? En daarom zingt die dat, dus dat is toch wel een beetje te begrijpen?


    ja en dat moord gedoe is zeker ook te begrijpen ofwadde? en btw ik ken genoeg mensen tussen de 16 en 20 die ook van ze weg zijn ze

    Ja echt zo hard, de meeste fans zijn Tieners,of Pubers...
    Enda is TH zelf nog want Ze zijn tussen 18 en 20
    OOhjaa, TH heeft eens in een intervieuwgezegd, ze mogen aan ons komen, Maar NIET AAN DE FANS...
    En ik vind toch wel da die gast ons aanvalt...
    Xx(K)


    everybody needs a song.

    OMG ! o0wkeej als je niej fan bent van TH ,, dat m0et iedereen zelf weten mah ik vind het überhaupt al overdreven dat zoveel mensen haatliedjes maken en dit vind ik echt te ver gaan !! v0lgens mij is die gast zelf niet helemaal lekker daarb0ven !! (A)


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Maar dat van dat th fans kleuters zijn snappen jullie tog wel een beetje waar dat vandaan komt? Het is gewoon omdat de meeste fans 11 of 13 ofzo zijn en hun al 18 of hou oud zijn die lui? En daarom zingt die dat, dus dat is toch wel een beetje te begrijpen?


    ja en dat moord gedoe is zeker ook te begrijpen ofwadde? en btw ik ken genoeg mensen tussen de 16 en 20 die ook van ze weg zijn ze

    Ja echt zo hard, de meeste fans zijn Tieners,of Pubers...
    Enda is TH zelf nog want Ze zijn tussen 18 en 20
    OOhjaa, TH heeft eens in een intervieuwgezegd, ze mogen aan ons komen, Maar NIET AAN DE FANS...
    En ik vind toch wel da die gast ons aanvalt...
    Xx(K)




    aaaaaahh :D wat lieff van ze !! (flower)


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer