• Ik was gewoon aan het wachten bij mijn lokaal voor les. Komt er een eerste klas naar buiten. Een brugger draait zich en en wham die rugzak volop in mijn maag. Dat deed pijn O.O het voelde alsof er bakstenen in zaten
    dus mijn vraag
    Wat stoppen ze er in godsnaam in?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Boeken denk ik? o.o Die wegen wel een miljoen kilo xD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    geen idee. als ik zie wat ik in mijn tas heb. en wat de eerst jaars in hun tas hebben weet ik het ook niet ^^

    Boeken voor twee dagen, brood, nog meer brood, pakjes drinken, nog meer pakjes drinken


    Life is hard and then we die

    Furtive schreef:
    Boeken denk ik? o.o Die wegen wel een miljoen kilo xD

    Ja dat doe ik ook maar dat zijn er maar net 4 voor 2 lessen


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    vraag ik mij ook af, sommige zijn zo klein dat hun boekentas groter is dan hunzelf, zeg maar.


    -

    PUKKELxDING schreef:
    Boeken voor twee dagen, brood, nog meer brood, pakjes drinken, nog meer pakjes drinken

    niets tegen pakjes drinken die ruleren -gayhandje-


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    (...)
    Ja dat doe ik ook maar dat zijn er maar net 4 voor 2 lessen

    Ligter aan welke boeken sommige zijn zwaar(biologie aardrijkdkunde) En sommige hebben 3 uur en zommige nemen voor de hele dag mee,doet een vriendin van mij ook


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Een survivalkit ofzo (:
    Die boekentassen zijn gewoon huge oô

    [ bericht aangepast op 19 sep 2009 - 14:00 ]


    You're a star in heaven.

    Dat ik het niet weet. (:
    Zoveel had ik echt niet bij toen ik in het eerste zat. :'D

    op de school waar k zit heb je ook allemaal van die bruggers met van die hele grote rugzakken. Ik vraag me eigenlijk ook wel af wat ze daar allemaal in doen haha

    Ik kan het zeggen boeken
    Want ik ben er 1 maar niemand denkt dat maar er zijn echt F*cking veel boeken


    Food.

    Whaha
    Nee omg
    Ik liep de trap op
    En er liep zo'n meisje met een mega tas voor me, en die draaide zich ook ineens om
    Keihard die zeikant tegen mijn kop

    bitchslap door een tas D:

    [ bericht aangepast op 19 sep 2009 - 14:31 ]


    Caution first, always.

    Blondiepants schreef:
    vraag ik mij ook af, sommige zijn zo klein dat hun boekentas groter is dan hunzelf, zeg maar.


    "Hé rugzak! Waar ga je met die brugpieper heen?"
    (krul)

    Nee, ik denk dat ze dan die boeken bij hebben, veel brood en drinken, met een kladbok, mentor/mentrix schrift, rekenmachintje. En allemaal van die kei grote passers. x.x


    everything, in time

    Die doen meestal te veel boeken mee. Ze moeten nog leren dat zoiets pijn aan je rug gaat doen.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Nelipot schreef:
    Die doen meestal te veel boeken mee. Ze moeten nog leren dat zoiets pijn aan je rug gaat doen.

    uhm ik hou mijn bek over die laatste zin want bij mij doen 2 boeken al pijn aan mijn rug.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.