• Ik was gewoon aan het wachten bij mijn lokaal voor les. Komt er een eerste klas naar buiten. Een brugger draait zich en en wham die rugzak volop in mijn maag. Dat deed pijn O.O het voelde alsof er bakstenen in zaten
    dus mijn vraag
    Wat stoppen ze er in godsnaam in?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    soms denk ik echt; omygosh ik dacht dat ik veel meenam maar dan zie ik die bruggertjes..
    & dan heb ik gewoon serieus medelijden

    Een broodrooster


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    dit doen ze in hun tassen:
    *alle boeken die wij normaal in ons kluisje dumpen
    *extra eten en drinken want ze zijn bang dat ze te weinig hebben
    *en verder zou ik het niet weten

    maar je hebt brugpiepers die echt op bruggers lijken maar je ehbt ook bruggers die er neit op lijken .


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Hun boeken voor de helle week.
    Bang dat ze iets vergeten!

    [ bericht aangepast op 28 sep 2009 - 14:16 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Boeken die ze in hun kluisje willen stoppen of er al uit hebben gehaald :X ofzo?


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ze hebben direct een heel overlevingsset bij zich...het nieuwe boek van francine omen gaat heten: Hoe overleef ik...een dag school...dat moeten bruggers eens gaan lezen...en dan natuurlijk moeten er dan survivaltips instaan over hoe je je tas kleiner kunt laten lijken (door er minder in te stoppen) en toch de dag te overleven...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    al hun boeken. deed ik ook 3 jaar geleden x; dus als je bijv. 6 uur hebt op school, doen ze alle zes de boeken in hun tas.


    Destroy what destroys you.

    op mijn school zit zo'n kindje met een zonnepaneel op z'n tas?


    In time we hate that which we often fear.