• Ik was gewoon aan het wachten bij mijn lokaal voor les. Komt er een eerste klas naar buiten. Een brugger draait zich en en wham die rugzak volop in mijn maag. Dat deed pijn O.O het voelde alsof er bakstenen in zaten
    dus mijn vraag
    Wat stoppen ze er in godsnaam in?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    wha de meeste weten niet wat ze mee moeten nemen en meestal weegt de tas op zich zelf al heel zwaar. WIj hadde getest met zedeleer :Y)

    We namen de tas van een brugklasser (die vrijwillig meewerkte) en maakte die helemaal leeg. Daarna zette we de tas alleen op de weegschaal toen kregen we al 5 kg. En daarbij had hij heel veel boeken, hij had zijn schriften nog niet gescheurd enz...


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    ben zelf ook een brugger --
    het kan zijn dat ze bang zijn dat iemand hen tas afpakt fozo, want jaa uhm het is een brugger, bruggers worden altijd gepest[/bij mij op school niet ,maarja]

    Geen Idee!!
    dat vraag ik me ook altijd al af^^
    mischien kunnen ze hun kluisjes niet vinden ofzow?


    stay Nyappy

    Alle boeken, en ze leggen nooit wat in hun kluisje, bij mij op school dan.
    En ohja, een extra schrift, een mega boterhammentrommel, enz. (cat)

    Te veel -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    ál hun boeken ?
    al heb ik af en toe ook te veel boeken mee :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    -heel veel kladblokken.
    -van alles in hun pennenzak een dubbel. exemplaar,er moest er is eentje kwijt zijn.
    -heel veel kaften -ze hebben voor elk vak een kaft,en steken geen 2 kleine vakken samen-
    -een groooote brooddoos :D
    -2 pakjes zakdoeken.
    -de boeken van de vakken dat ze hebben.
    -2 koekjes -1 voor elke speeltijd-
    -sportkledij ?

    op meer kan ik niet komen momenteel(A)


    everybody needs a song.

    Dat vroegen wij ons vorig jaar ook af, dus waren wij slim en vroegen het gewoon! We kregen het antwoord. 'Mijn boeken voor Nederlands'. Wat niet zo veel is, dat zon tas HUGE word. Het kindje liet ut zien en zij vervolgens. 'En voor de rest issie gevult met lucht'. THERE U GO. the answer. HEUL VEUL LUCHT!


    The economy is suffering, let it DIE!

    Heel erg veel. Bij ons toch.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ze hebben meestal hun boeken erin voor de rest van de dag o.o
    Ik heb hem meestal voor de 2 komende lesuren :'D.


    ok

    dingen die ze niet nodig hebben of denken te hebben x.x

    Boeken voor de hele dag. Vrijdag was er een jongen uit de klas waarbij de boekentas niet meer dicht ging,maarja hij had dan ook 6 grote ringmappen bij.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2009 - 19:23 ]


    Everyone smiles in the same language.

    Aan het begin van het jaar weten ze het nog niet zo goed. Ik wilde eerst ook serieus mijn atlas en woordenboeken meenemen :'D


    I clicked my heels and wished for you.

    Nou dat is een goede vraag voor mij want ik ben een brugger ;3 nou wat doe ik in mijn tas..

    Een etui, het boek wat ik dan voor dat vak nodig heb x'D en ehm een map als ik die nodig heb. En nog andere benodigheden shit ofsua die ik bij dat vak nodig heb x]

    Nou dat is toch niet zoveel denk ik XD

    Blijkbaar een magnetron ofzo.


    blame the bully.