• Ik was gewoon aan het wachten bij mijn lokaal voor les. Komt er een eerste klas naar buiten. Een brugger draait zich en en wham die rugzak volop in mijn maag. Dat deed pijn O.O het voelde alsof er bakstenen in zaten
    dus mijn vraag
    Wat stoppen ze er in godsnaam in?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    auw pijnlijk XD
    dat gaat toch facking pijn aan je rug doen, denk ik :x


    i can't pretend you're nothing special

    Willom schreef:
    Blijkbaar een magnetron ofzo.

    Nee joh een steenove


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Nee joh een steenove

    Inderdaad, het zou veel verklaren.


    blame the bully.

    PUKKELxDING schreef:
    Boeken voor twee dagen, brood, nog meer brood, pakjes drinken, nog meer pakjes drinken

    xD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Heeartcrash schreef:
    auw pijnlijk XD
    dat gaat toch facking pijn aan je rug doen, denk ik :x

    Had ik toch al dus.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    jaa dat vraag ik me soms ook af.. x'D

    ik bedoel je hebt toch kluisjes? x'D
    volgens mij gebruiken ze die dingen niet en proppen ze alles van die dag in hun tas.. (A)

    Hahaha een vriendin van mij kreeg laatst ook een bruggertjes tas in dr maag :'D
    maar waarschijnlijk gebruiken ze hun kluisjes niet? - deed ik ook niet in de eerste :x
    maar ze hebben inderdaad wel lekkere grote tassen ;_;


    There are several things that I have been doing wrong.

    imaDINOSAUR schreef:
    Hahaha een vriendin van mij kreeg laatst ook een bruggertjes tas in dr maag :'D
    maar waarschijnlijk gebruiken ze hun kluisjes niet? - deed ik ook niet in de eerste :x
    maar ze hebben inderdaad wel lekkere grote tassen ;_;

    maar iedere brugger heeft dat toch?
    -ik had dat wel..x'D :x-

    Whipple schreef:
    (...)
    maar iedere brugger heeft dat toch?
    -ik had dat wel..x'D :x-

    ik weet waarom ze de kluisjes niet gebruiken
    stel voor dat ze de sleutel vergeten.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    (...)
    ik weet waarom ze de kluisjes niet gebruiken
    stel voor dat ze de sleutel vergeten.

    haha..x'D
    jaa het zou kunnen ^^

    dunno. in elk geval zoveel troep dat je alleen maar een paar beentjes ziet lopen..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Hun kennis.

    Alle lesboeken. :8
    Dat deed ik nooit, ik flikkerde alles in mijn kluisje, en ging dan met alleen het huiswerk/leerwerk naar huis :3 en, dan ligt alles op school. o.o

    Die vraag is voor mij bestemd.

    Mijn boeken, agenda, etui, mijn boterhammen, mobiel, kluispasje, stroopwafels, 2 pakjes drinken, sleutels van mijn fiets, en mijn portemonnee.

    :Y)


    -

    Wat heb jij vroeger als brugger in je tas gestoken dan? :'D