• Ik was gewoon aan het wachten bij mijn lokaal voor les. Komt er een eerste klas naar buiten. Een brugger draait zich en en wham die rugzak volop in mijn maag. Dat deed pijn O.O het voelde alsof er bakstenen in zaten
    dus mijn vraag
    Wat stoppen ze er in godsnaam in?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik gebruik altijd mijn kluisje.

    Mijn kluisje is vet chill. :]


    -

    Broadway schreef:
    Alle lesboeken. :8
    Dat deed ik nooit, ik flikkerde alles in mijn kluisje, en ging dan met alleen het huiswerk/leerwerk naar huis :3 en, dan ligt alles op school. o.o

    same hier.
    me moeder zegt altijd dat me boekenkast zo leeg is o.o


    ok

    waarom zagen jullie daar over? jullie zijn dat ook geweest! (cat)


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Toen ik in de eerste zat, toen stopte ik mijn boeken nooit in mijn kluis, ik hield ze altijd in mijn tas. Misschien dat die brugger hetzelfde erover dacht? xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Waarschijnlijk veel meer boeken dan ze nodig hebben (':


    Happiness hit her like a train on a track

    Madenaaah schreef:
    (...)
    same hier.
    me moeder zegt altijd dat me boekenkast zo leeg is o.o

    Jij was ook al zo geniaal.
    - boks -
    (nerd)

    BananaBunny schreef:
    waarom zagen jullie daar over? jullie zijn dat ook geweest! (cat)

    Ik zaag niet ik vraag het me gewoon af en nee zo ben ik niet geweest xD
    Ik stopte alles in mijn locker.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    boeken bewoon zeker?

    Condooms met steentjes erin. Laserzwaarden om Star Wars te kunnen spelen. Nootjes, voor als ze honger krijgen.


    History is not hatred.

    die hebben altijd alles voor de hele dag mee. +Extra dingen en heeeul veel eten in hun overlevingspakker.
    Ze hebben nog niet door dat ze ook gewoon boeken mee kunnen nemen voor de uren tussen 2 pauze's in =]


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    alle boeken voor de hele dag?


    In time we hate that which we often fear.

    Al hun boeken? Omdat ze vergeten waren dat ze ook een kluisje hebben? Eten dat ze net hebben gehaald. En heel veel schriften ... (ik zelf ben er na 1 week mee gestopt met schriften want het heeft togh geen zin .. :P(dance))


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    schoolboeken ?


    Just a simple "I love you" (:

    Al hen boeken.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    boeken voor de hele dag of voor minstens 5 lesuren
    daarbij doen ze ook onzinnige dingen zoals tekenblokken, tekenset, onderbroek(?), wcrollen, spelletje, leesboek van 700 bladzijdes, 3 brillen, 4 beugels, 1 koelkast mobiel.
    dan zit je tas wel vol denk ik xD