• haii
    ik ben snel naar boven gevlugt met de laptop maar mijn ouders maken dus flinke ruzie en beseffen niet dat ze mij en mijn broertje en zusje er pijn mee doen ik riep net : OPHOUDEN DIT IS NIET LEUK MEER! maar ze werden nog meer boos.. =(

    heeft er iemandeen uitweg??

    Ik ruzie vaak met mijn ma, maar dat krijg je in de puberteit,
    en ik weet niet hoe het tussen vaders en moeders zit.
    en weet ook niet echt wat je moet doen
    1 tip blijf rustig.


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    Okee, dat laatste zinnetje??:$


    Pictures fade away, but memories are forever

    Okee, dat laatste zinnetje??:$


    oops xD

    mijn ouders maken de laatste tijd ook vet vaa kruzie en dan merken ze ook gwn niet dat ik daar steeds tussne nzit.
    sorry ik kan je niet helpen,maar ik zit zeg mar met het zelfde probleem x'D


    don't Worry...Be gay.

    Ik ken het ik zit er ook vaak tussen het is afschuwelijk. Wat ik doe is mijn zussen mee nemen naar boven ons opsluiten in de badkamer tot het weer rustig is. Klinkt stom.. maar dan ben je wel veilig

    mijn ouders maken de laatste tijd ook vet vaa kruzie en dan merken ze ook gwn niet dat ik daar steeds tussne nzit.
    sorry ik kan je niet helpen,maar ik zit zeg mar met het zelfde probleem x'D


    geeft niet ties =)

    Uhh.. Niet??
    Ik zat er ook jaren mee, en nu gaan mijn ouders in de herfst ofzo scheiden O.O
    Maar dat hoeft neit meteen te betekenen dat de jouwe dat gaan doen, maar als ze het niet oplossen en eht zo doorgaat...


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nu snap ik hemxD
    Als mijn ouders ruzie hebben pak ik meestal mijn ipod en drop ze in mijn orenxD
    En je moet eens met ze gaan praten enzoow.Sowieso Rustig blijven zoals EmoCuppyCake zegt.Wat ook helpt; zeg ze dat ze het ook kunnen oplossen zonder al dat geschreeuw,Dan vrsta je elkaar ook beter lijkt me:$


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik ken het ik zit er ook vaak tussen het is afschuwelijk. Wat ik doe is mijn zussen mee nemen naar boven ons opsluiten in de badkamer tot het weer rustig is. Klinkt stom.. maar dan ben je wel veilig


    idd ik ben dus naar me kamer gevlugt en voor de deur gaan zitten het klingt stom maar het werkte =)

    Okee, dat laatste zinnetje??:$

    TUGBA JIJ BENT GWN DOM :W zelf ik weet wat ze bedoelt:W
    Grapje(A)


    don't Worry...Be gay.

    Zoek afleiding en ga naar vrienden. Lees hoe overleef ik boeken ofzo(*kuch* *kuch*)

    mijn ouders maken ook meer dan de helft van de tijd ruzie...:@ egt niet leuk. ik vlucht ook altijd naar boven om dan op quizlet wat afleiding te krijgen... mar verder heb ik ook niet egt oplossing voor je:$


    I am an idiot, I move.

    Nu snap ik hemxD
    Als mijn ouders ruzie hebben pak ik meestal mijn ipod en drop ze in mijn orenxD
    En je moet eens met ze gaan praten enzoow.Sowieso Rustig blijven zoals EmoCuppyCake zegt.Wat ook helpt; zeg ze dat ze het ook kunnen oplossen zonder al dat geschreeuw,Dan vrsta je elkaar ook beter lijkt me:$


    het is altijd ruzie om kleine domme dingen en ik heb best een groot probleem zeg maar gerust 'probleemkind '-_-' maarjah en ze vroegen me ook al eens een keertje : naar wie zou je gaan als we gescheiden waren O_o dat was zo'n paar weken terug *krijgt zenuwtrekjes*

    Of ik pak pen&papier voor me en schrijf mijn gevoelens op,Dat helpt echt!Net een dagboek fzeuw..


    Pictures fade away, but memories are forever

    Of ik pak pen&papier voor me en schrijf mijn gevoelens op,Dat helpt echt!Net een dagboek fzeuw..


    jaah..

    ben ik mee bezig, maar het helpt niet egt O_o