• haii
    ik ben snel naar boven gevlugt met de laptop maar mijn ouders maken dus flinke ruzie en beseffen niet dat ze mij en mijn broertje en zusje er pijn mee doen ik riep net : OPHOUDEN DIT IS NIET LEUK MEER! maar ze werden nog meer boos.. =(

    heeft er iemandeen uitweg??

    Ga ze lekker bedreigen,Ik zei een keer als jullie gvd nou niet ophouden loop ik wegxD mijn pa ; dat durf je niet..Ik; ohnee??!!*rent naar boven* Papa; Rustig meiss we praten het uit:P


    Pictures fade away, but memories are forever

    Nou als ze dat doen moet je hun eigenlijk confronteren met het feit dat hun zich nu kinderachtig gedrage maar dan gaan sommige ouders ook weer flippe dus is het beste, het negeren. Als je ouders ook gaan slaan moet je zoals ik al zei je opsluite maar als het alleen ruzie is.. gwn naar je kamer gaan en ipod aan.

    Ga ze lekker bedreigen,Ik zei een keer als jullie gvd nou niet ophouden loop ik wegxD mijn pa ; dat durf je niet..Ik; ohnee??!!*rent naar boven* Papa; Rustig meiss we praten het uit:P

    Jonge O.O mijn ouders killen me als ik me er mee bemoei ¬¬


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    Jonge O.O mijn ouders killen me als ik me er mee bemoei ¬¬

    Ze zeggen weleens ; Bemoei je er niet mee!,Maar ik ben koppig dus dan zeg ik ; Als jij niet ophoudt met schreeuwen houd ik ook niet op. Dan zijn ze meestal facking pissed op me,Maar dan is het wel rustiger.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Nou als ze dat doen moet je hun eigenlijk confronteren met het feit dat hun zich nu kinderachtig gedrage maar dan gaan sommige ouders ook weer flippe dus is het beste, het negeren. Als je ouders ook gaan slaan moet je zoals ik al zei je opsluite maar als het alleen ruzie is.. gwn naar je kamer gaan en ipod aan.
    Dan zou ik echt bang worde :| als me ouders elkaar beginnen ze slaan..


    don't Worry...Be gay.

    serieus ik ga weglopen van huis O_o ze krijsen nu O_o

    als je ermee gaat bemoeien gaan ze jouw misschien de schuld geven. misschien moet je een keer met ze daarover praten en als dat niet werkt gewoon probeer een oom of tante erbij te betrekken (ik heb hier geen ervaring mee)

    (...)Dan zou ik echt bang worde :| als me ouders elkaar beginnen ze slaan..

    OhMijnGod,Gelukkig schreeuwen mijn ouders alleen als ze ruzie hebben..Als ze zouden slaan OhMyO__o
    Ik zou flippen denk ik..En zou voor zo'n half jaar niet bij ze in de buurt kunnen komen:S


    Pictures fade away, but memories are forever

    serieus ik ga weglopen van huis O_o ze krijsen nu O_o

    Mijne denk ik ook ¬¬
    ze zijn nu erges buiten x'D met me zusje O.o arm kind ¬¬


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    OhMijnGod,Gelukkig schreeuwen mijn ouders alleen als ze ruzie hebben..Als ze zouden slaan OhMyO__o
    Ik zou flippen denk ik..En zou voor zo'n half jaar niet bij ze in de buurt kunnen komen:S
    ik ook niet hoor :O ik zou ze voor de rest van me leven zo aankijken O.<


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    Mijne denk ik ook ¬¬
    ze zijn nu erges buiten x'D met me zusje O.o arm kind ¬¬


    ik ben oudste thuis dus krijgen die 2 kinders nooit de schuld ookal is het iets als een sigaret fzoo komen ze naar mij ik zo ; wtfO_o alsof ik rook ¬¬

    Je kunt je ermee gaan bemoeien das niej cool op het moment zou ik wachten tot ze gekalmeerd zijn maar het kan altijd erger hoor het kan ook zijn dat ze jou gaan slaan als ze woest zijn is mij zat overkomen dus allemaal niej zeike tkan altijd erger weglopen is geen optie. Blijf rustig en kalm laat ze ruziën als hun dat zo graag willen.. ga naar boven sluit je daar op ipod in je oren of computer aan and be cool

    Derya veel sterkte kind,zoek afleiding..Ga berna slaan fzoo >,<


    Pictures fade away, but memories are forever

    Je kunt je ermee gaan bemoeien das niej cool op het moment zou ik wachten tot ze gekalmeerd zijn maar het kan altijd erger hoor het kan ook zijn dat ze jou gaan slaan als ze woest zijn is mij zat overkomen dus allemaal niej zeike tkan altijd erger weglopen is geen optie. Blijf rustig en kalm laat ze ruziën als hun dat zo graag willen.. ga naar boven sluit je daar op ipod in je oren of computer aan and be cool

    Mee eens,Als ik zeg dat ik ga weglopen meen ik het niet..Ik wil alleen die hoofden zien>,<
    En juist jaa be cool,Gaa yoga doen en denk aan naked Tom Kaulitz..Of de andere bandleden.Als zij een van je favo's zijn><


    Pictures fade away, but memories are forever

    Uhu xD yeah ,.. ik bedoel het kan altijd ergerrr als ik daarom zou weglopen was ik al super vaak weg gelopen