• hallo! aandacht!

    STOPGEZET!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik heb die kutkoters nooit kunne hebbe, al niet van de 1ste second ik hun stomme kop zag xP

    helemaal mee eens^^


    I am an idiot, I move.

    Sta ik al op die lijst van je..?? ;$
    Ik wil er wel bij b]A[/b


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik heb die kutkoters nooit kunne hebbe, al niet van de 1ste second ik hun stomme kop zag xP


    word dan lid xD


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Sorry ben even in voor mijn geweldige argumenten.. Uh ik word geen lif omdat ik het gewoon zielig vind. Hoe vaak hoor ik wel niet aan dat jullie het niet leuk vinden dat er Haat aan tokio hotel site's aangemaakt worden, maar wat doen jullie nu zelf.. Gheghe, maar oke.. Ik haat geen enkle artiest ofzeu... Ik doe het alleen om de muziek niet om de personen.1xD


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Sorry ben even in voor mijn geweldige argumenten.. Uh ik word geen lif omdat ik het gewoon zielig vind. Hoe vaak hoor ik wel niet aan dat jullie het niet leuk vinden dat er Haat aan tokio hotel site's aangemaakt worden, maar wat doen jullie nu zelf.. Gheghe, maar oke.. Ik haat geen enkle artiest ofzeu... Ik doe het alleen om de muziek niet om de personen.1xD

    daar heb je wel een punt... maar, laat ons toch lekker:P


    I am an idiot, I move.

    (...)

    word dan lid xD

    oke xP
    wa moek daar voor doen? OvO
    alleen mijn naam geve? :p
    Karen xP


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Sta ik al op die lijst van je..?? ;$
    Ik wil er wel bij b]A[/b


    ja je staat erop xD


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)
    daar heb je wel een punt... maar, laat ons toch lekker:P


    Jeaah ik heb een punt, maar ik laat jullie wel lekker hoor!:P Gheghe,.. Heb zin om iets vol te spammen verveel me hier dodelijk.. Mis nederland!(huil)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Sorry ben even in voor mijn geweldige argumenten.. Uh ik word geen lif omdat ik het gewoon zielig vind. Hoe vaak hoor ik wel niet aan dat jullie het niet leuk vinden dat er Haat aan tokio hotel site's aangemaakt worden, maar wat doen jullie nu zelf.. Gheghe, maar oke.. Ik haat geen enkle artiest ofzeu... Ik doe het alleen om de muziek niet om de personen.1xD


    Helemaal mee eens, eigenlijk zijn jullie even erg als de Tokio Hotel Haters xD Mjah,, Ik laat jullie lekker doen.fzo, niet dat ik der last van ondervind...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Jaa eigenlijk heeft RedParadise wel gelijk:)
    Laat de JonasBrothers lekker,Daar krijgen ze niet veel fans door Ö Tokio Hotel is Gewoon Tha best en dat weten we x] De jonas bothers overtreffen tokio hotel heus niet!


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    oke xP
    wa moek daar voor doen? OvO
    alleen mijn naam geve? :p
    Karen xP


    okay das gng xD


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Jaa eigenlijk heeft RedParadise wel gelijk:)
    Laat de JonasBrothers lekker,Daar krijgen ze niet veel fans door Ö Tokio Hotel is Gewoon Tha best en dat weten we x] De jonas bothers overtreffen tokio hotel heus niet!


    laat ons tog lkkr is niet dat er een site erover komt ofz xD


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    okay das gng xD

    sta ik ertusse? :D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    vind de club best groot worden xD


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)
    sta ik ertusse? :D


    joaa! xD


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson