• hallo! aandacht!

    STOPGEZET!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)
    th is de beste --'
    aleen de fans stemmen niet meer veel weetje !
    en alle monsoonsletjes zijn sossletten geworden die moet pas een leven gaan zoeken !

    Dit slaat hellemaal nergens op. Daar heb jij toch niks mee temaken of wel soms laat die monsoon sletjes gewoon. Je hoeft toch niet naar ze te kijken of luisteren ofzo :'S


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    (...)
    th is de beste --'
    aleen de fans stemmen niet meer veel weetje !
    en alle monsoonsletjes zijn sossletten geworden die moet pas een leven gaan zoeken !


    Is het niet begonnen met monsoon ?
    Whatever. Niet alle liedjes blijven goed.
    Het maakt me echt niet uit wie je de beste vind.
    Ik snap trouwens niet een waarom jullie banden gaan haten als een band beter is dan tokio hotel.
    Wat hebben Tokio hotel en de Jonas brothers eraan dat jullie elkaar uitschelden.
    Jullie nemen het allemaal te persoonlijk.

    ik mag ze niet, ze vonden zichzlef ook zo stoer tijdens het concert. terwijl ze maar het voorprogramma waren

    dus zal ik ook lid mogen worden??


    I go wherever you will go..

    Omg x) Dit slaat echt nergens Op hee x) Ik ben geen fan van JB nor van TH ! Maar w8 , Dus er mogen geen TH -Haters zijn , naar wel dan JB hater ? WTC waar slaat dit nu op ? Dit is echt wel Freakin Dom oor x) Srry x) Maar jullie haten TH -Haters eeh x) Wat moeten die JB fans dan wel niet denken ? x0 Denk er eerst eens over na voor je zoiets doet x) Want, jullie hebben alles tegen TH-Haters, en TH- Haters mogen dan niet bestaan 'nzoo x) Maar dan maken jullie zelf zn hater site op x) Echt, raar ! x) En BTW, da was in een tijdsschrift gezegt, maar tijdschriften zijn nooit waar ! Ze hadden gezegd dat Bill niet 100% was , maar ben je dan 100% als je make up aan hebt , ik denk het niet, want dan ben je niet meer naturel , maar ik persoomnlijk vind het wel mooi bij hem staan ! En btw ze hadden ook gezegd van dat Tom een player is, maar dat is hij ook, als hij in elk land een ander one-night-stand heeft, sry x) maar dat noem ik dus wel een player ! x) ! En tijdschriften zijn ook nooit 100% betrouwbaar, en als je het op youtube hebt gevonden geef het mij dan eens door !
    Voor de duidelijkheid, ik ben dus geen Th-hater, maar ook geen lover, Ik ben dan oook geen JB- hater of Lover. Dusjh ! ^^
    <3

    (...)

    Is het niet begonnen met monsoon ?
    Whatever. Niet alle liedjes blijven goed.
    Het maakt me echt niet uit wie je de beste vind.
    Ik snap trouwens niet een waarom jullie banden gaan haten als een band beter is dan tokio hotel.
    Wat hebben Tokio hotel en de Jonas brothers eraan dat jullie elkaar uitschelden.
    Jullie nemen het allemaal te persoonlijk.

    ze hebben er geen ene fuck aan:P
    maar dat boeit niet, wij doen hier lekker waar we zin in hebben(puh)
    enne als je het allemaal zo stom vind, wat doe je hier dan?


    I am an idiot, I move.

    Nooblets. Ik ben het met xCookieLve eens.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Nooblets. Ik ben het met xCookieLve eens.

    Toch Iemand x)

    (...)
    Toch Iemand x)

    ik ben het opzich ook wel met je eensXD
    alleen.. ik heb niks tegen antiTHclubjesXD


    I am an idiot, I move.

    (...)
    ik ben het opzich ook wel met je eensXD
    alleen.. ik heb niks tegen antiTHclubjesXD

    Ik ipzich heb ook niks tegen anticlubs fzo, maar dit is er over hoor x) Dit is gwn belachlijk ! Er mogen geen TH Haters bestaan, want daaraan hebben de lovers een hekel, en ze haten Haters, en zelf maken ze een antiClub x) Thaha x) Waar slaat dat nu op ? x)

    (...)
    Ik ipzich heb ook niks tegen anticlubs fzo, maar dit is er over hoor x) Dit is gwn belachlijk ! Er mogen geen TH Haters bestaan, want daaraan hebben de lovers een hekel, en ze haten Haters, en zelf maken ze een antiClub x) Thaha x) Waar slaat dat nu op ? x)

    tturlijk mogen er wel THhaters bestaan:P
    dat zijn gwn mensjes met een andere mening


    I am an idiot, I move.

    Als je niet graag hebt dat er slecht word gesproken over Tokiohotel waarom zou je het dan zelf doen over Jonas Brothers? Als je hun niet kan verdragen, waarom verspil je erdan tijd aan? Zelf ben ik ook geen fan maar daarom moet je toch geen groepjes oprichten? Ga je jezelf nu echt zo laag doen vallen? De Tokiohotel haters moeten ons gerust laten, waarom laat je de fans van JB dan ook niet gewoon zijn. Fuck; quizlet is echt nie meer leuk als het zo begint te lopen! =/

    Ben het totaal met je eens xS Tbegint gewoon zielig te worden x')

    (...)
    i totally agree!
    waarom verlagen jullie je nu tot het niveau van TH-haters? ;s en nee, ik ben van beide geen fan.

    Whooohooeew Mrloes Spreekt x0 En Stfnie dus ook x) Thaha x)

    (...)
    Whooohooeew Mrloes Spreekt x0 En Stfnie dus ook x) Thaha x)

    wat is er mis met THhaters?
    als iemand me dat toch eens kan uitleggen;)
    oké de jongens in elkaar rammen is ziek... maar goed explain it to me:P


    I am an idiot, I move.

    Ze hebben dat niet gezegd hoor!
    Ik heb van iemand gehoort (die btw JB hater is) dat het de Fake JB's waren die zeiden dat Bill niet spoort..

    (...)


    kunt ge de link sture???

    kwil da eens leze



    ik weet zo'n link ni uit m'n koppie xD


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson