• hallo! aandacht!

    STOPGEZET!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ff overzicht met de mensen die al in de club zitten sta je der ni bij tell me xD als je der bij wil xD

    Ik

    &

    Cherry

    &

    lilit of lil

    &

    Jessica of Jessi

    &

    AMYPIPO

    &

    dajana

    &

    isabel

    &

    janice

    &

    Leila

    &

    Julia

    &

    Andrea

    &

    Karen


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    grote club niet?

    srry vind dat het stil valt xD


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Als je niet graag hebt dat er slecht word gesproken over Tokiohotel waarom zou je het dan zelf doen over Jonas Brothers? Als je hun niet kan verdragen, waarom verspil je erdan tijd aan? Zelf ben ik ook geen fan maar daarom moet je toch geen groepjes oprichten? Ga je jezelf nu echt zo laag doen vallen? De Tokiohotel haters moeten ons gerust laten, waarom laat je de fans van JB dan ook niet gewoon zijn. Fuck; quizlet is echt nie meer leuk als het zo begint te lopen! =/


    Turning up the volume

    ja groote club ^^

    Als je niet graag hebt dat er slecht word gesproken over Tokiohotel waarom zou je het dan zelf doen over Jonas Brothers? Als je hun niet kan verdragen, waarom verspil je erdan tijd aan? Zelf ben ik ook geen fan maar daarom moet je toch geen groepjes oprichten? Ga je jezelf nu echt zo laag doen vallen? De Tokiohotel haters moeten ons gerust laten, waarom laat je de fans van JB dan ook niet gewoon zijn. Fuck; quizlet is echt nie meer leuk als het zo begint te lopen! =/


    ik zei geen gezeik of shit er over xD en als je het niets vind doe je gwn ni mee!xD


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Jh, lol. Ik zeg het alleen even -_-


    Turning up the volume

    Als je niet graag hebt dat er slecht word gesproken over Tokiohotel waarom zou je het dan zelf doen over Jonas Brothers? Als je hun niet kan verdragen, waarom verspil je erdan tijd aan? Zelf ben ik ook geen fan maar daarom moet je toch geen groepjes oprichten? Ga je jezelf nu echt zo laag doen vallen? De Tokiohotel haters moeten ons gerust laten, waarom laat je de fans van JB dan ook niet gewoon zijn. Fuck; quizlet is echt nie meer leuk als het zo begint te lopen! =/

    i totally agree!
    waarom verlagen jullie je nu tot het niveau van TH-haters? ;s en nee, ik ben van beide geen fan.

    Jh, lol. Ik zeg het alleen even -_-


    maakt ni uit ieder zijn menig!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)
    i totally agree!
    waarom verlagen jullie je nu tot het niveau van TH-haters? ;s en nee, ik ben van beide geen fan.


    hallow je al opgevallen dat TH-haters zulke erge dingen doen? zoals fans vermoorden of in het ziekenhuis slaan? doen wij dat? Nee! en we versreiden erook niets over op internet!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    maar mensen ik ben weg -.- niet omdat er mensen zijn die er commentaar over geven maar omdat ik ga slapen ben moe weetje xD

    doei x


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    hallow je al opgevallen dat TH-haters zulke erge dingen doen? zoals fans vermoorden of in het ziekenhuis slaan? doen wij dat? Nee! en we versreiden erook niets over op internet!

    jaa ikweet, maar toch, je kunt ze ook gewoon laten.
    maarja idc actually :'p

    laat ons gwn lekker de JB niet mogen;)


    I am an idiot, I move.

    ik verlaag me niet ze -.-
    da is nu eenmaal de waarheid, als iemand anders zelf een hater is van de groep zoude ze zelf net zo doen dus... -.-


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (...)
    jaa ikweet, maar toch, je kunt ze ook gewoon laten.
    maarja idc actually :'p

    Njah, sorry. Hoe is het begonnen bij th haters? (en nee ik wil niet zeggen dat jullie nu ook plots mensen gaan vermoorden, idd dit is totaal niets vergeleken met zo'n dingen..)
    Maar over dat dingen verspeiden op het internet; dit is internet, of niet soms? x)
    Nujaaah, =/ ik wou gewoon maar zeggen dat ik jammer vind datn iet iedereen fan kan zijn van hetgene dat hij wil zonder er zo'n dingen over te moeten lezen.


    Turning up the volume

    zijn we nu vijanden aan het maken als antiJB club?XD


    I am an idiot, I move.