• hallo! aandacht!

    STOPGEZET!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik ben geen vijand omdat ik mijn gedacht durf zeggen, toch? x)


    Turning up the volume

    weet ik veel xP

    ik verlaag me niet ze -.-
    da is nu eenmaal de waarheid, als iemand anders zelf een hater is van de groep zoude ze zelf net zo doen dus... -.-


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Maybe..


    Turning up the volume

    Hallo, ik ga toch ook geen fans aan vallen met scharen ofzo. We houden het wel beschaafd. [Hoop ik:X] Ik ga mij niet verlagen om te doen als:'Knker JB!! Ik ga die motherfxckerfans aanvallen.' Dat ga ik dus echt niet doen!! En zekers niet als TH-haters Mensen stalken enzo. Als hun dat willen doen moeten ze het zelf weten, maar ik [ik hoor ook tot het groepje] ga dat dus niet doen.
    Ik heb Gesproken.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik zei toch niet dat ik denk dat jullie iets gaan doen met scharen -_-

    Amenn.


    Turning up the volume

    Ik zei toch niet dat ik denk dat jullie iets gaan doen met scharen -_-

    Amenn.


    Nee, ik kan ook wel lezen -.-'
    Maar dat heb ik gehoord dat TH haters dat hadden gedaan bij en of ander concert van TH. Dat gebruikte ik alleen maar als voorbeeld;)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    als jullie het nix vinde hier wat doen jullie hier dan

    xx

    jessica

    als jullie het nix vinde hier wat doen jullie hier dan

    xx

    jessica

    Hum Hum
    Agreed ;)

    Amen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Uhm, kweet zelf nie wa dak ier doe. Reacties van anderen lezen. Ik ben gewoon iemand die zegt wat ik denk. Kan er niets aan doen. ^-^


    Turning up the volume

    Uhm, kweet zelf nie wa dak ier doe. Reacties van anderen lezen. Ik ben gewoon iemand die zegt wat ik denk. Kan er niets aan doen. ^-^


    oke dn ^^

    tjee tis hier saai mense


    Jah.. Dat weten we^^
    Maar ik ga wech, Doeii!!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    doeii

    Ik vind niet dat je jb moet haten, want komaan zeg das zielig, en misschien was het maar en roddel hé -_- trouwens zoveel mensen zeggen dat th suckt, dan moet je wel de helft van de wereld gaan haten, en trouwens, je vind th-haters toch ook zielig, wel Dat zijn JB haters ook

    (okéj ik ben zelf geen van maarja) xD

    ik wil er wel bij!!


    Nvt