• hallo! aandacht!

    STOPGEZET!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    heb da op 'n site geleze da was 'n heel intervieuw



    kunt ge de link sture???

    kwil da eens leze

    jah ik ook

    kzou da ook wel wille lezen want dan zou k mss zelf ook een hekel krijgen aan die band.. & toch vint ik niet dat je daarom zo'n groep moet starten -_-

    want ben ik lekker koppig.. ^-^


    Turning up the volume

    kzou da ook wel wille lezen want dan zou k mss zelf ook een hekel krijgen aan die band.. & toch vint ik niet dat je daarom zo'n groep moet starten -_-

    want ben ik lekker koppig.. ^-^
    Ik vind een haat club ook zielig xD en zeker als je th fan bent, want dan vind je zelf th haters toch ook zielig xD en dan worden ze zelf ook nog eens haters

    RESPECT VOOR ANDERMANS MENING xD

    Danku

    (...)Ik vind een haat club ook zielig xD en zeker als je th fan bent, want dan vind je zelf th haters toch ook zielig xD en dan worden ze zelf ook nog eens haters

    RESPECT VOOR ANDERMANS MENING xD

    Danku


    Idd x)


    Turning up the volume

    zit ik er al in?(typing)


    When I think it's going to get better, it ....

    Hmmm. als het waa is vind ik het onrespectvol van de JB's, maar jullie moeten nu ook neit gaan zeuren over TH-haters, jullie doen het zelf...
    Ondanks dat ik vind dat Jb zo niet had mogen reageren.als ze dat gedaan hebben dan, word ik liever geen hater...


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    Dat interview van je kan een roddel zijn.
    Hoe vaak stond er in tijdschriften dat Paris hilton zwanger was , en ging trouwen.
    Die was totaly niet zwanger.
    En gosh hebben jullie haters niets beters te doen dan een band uitteschelden omdat er een band of een zanger of zangeres Whatever op 1 staat dus tokio hotel weg geduwt van zijn plaats heeft , dus slecht is. Als tokio hotel beter was stonden die op 1 in een hitlijst :-)
    Totaly not fabulous.

    (...)

    I Love Ya!! Do Ypu Know That? xD

    love you to xD
    x

    (...)Ik vind een haat club ook zielig xD en zeker als je th fan bent, want dan vind je zelf th haters toch ook zielig xD en dan worden ze zelf ook nog eens haters

    RESPECT VOOR ANDERMANS MENING xD

    Danku

    ik vind het leuk ^^
    en dan is jb toch ook hater ?
    nou wij haten toch haters nou dan --'
    seik toch niet zo hard --'
    zij zeggen zoiets over bill.
    en zij denken dat ze de beste groep zijn whathafuck !
    x

    Dat interview van je kan een roddel zijn.
    Hoe vaak stond er in tijdschriften dat Paris hilton zwanger was , en ging trouwen.
    Die was totaly niet zwanger.
    En gosh hebben jullie haters niets beters te doen dan een band uitteschelden omdat er een band of een zanger of zangeres Whatever op 1 staat dus tokio hotel weg geduwt van zijn plaats heeft , dus slecht is. Als tokio hotel beter was stonden die op 1 in een hitlijst :-)
    Totaly not fabulous.

    th is de beste --'
    aleen de fans stemmen niet meer veel weetje !
    en alle monsoonsletjes zijn sossletten geworden die moet pas een leven gaan zoeken !

    jonge ga niet zomaar een band haten okeej?!
    ik ga mensen niet beoordelen op waar ze fan van zijn of welke artiest ze "Haten"

    je mag dan geen fan zijn maar je hoeft ze niet te haten

    (...)

    nou wij haten toch haters nou dan --'

    x

    Je zegt nu dat je jezelf haat...
    Aangezien je dus zelf een hater bent tegen JB...


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    Godjezus. Dat hebben de jonas brothers nooit gezegd. Ze zijn fan van Bill. Ze hebben alleen gezegd dat Bill een apparte kijk op kleding enzo heeft. Moeten jullie er niet meteen van maken dat ze hebben gezegd dat hij niet sport. En waarom meteen een haat groep het slaat nergens op. Want kijk ik ben fan van JB & TH. Maar jullie zouden het toch ook niet leuk vinden al kwam er een TH haat groep op quizlet? >.<


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.