• Vanaf nu is het mogelijk om alle berichten die je ontvangt (via gastenboek, pb, foto-reactie en quizlet-reactie) te melden bij een van de moderators.

    Je doet dit door te klikken op de meld-link die bij het bericht vermeld staat.

    Je kunt alleen berichten die aan jou gericht zijn melden.

    Melden doe jij bijvoorbeeld in geval van:
    - Ongewenste reclame
    - Sexueel getinte berichten
    - Scheldpartijen

    De moderators worden vervolgens op de hoogte gesteld en krijgen het bericht te zien. Zij kunnen vervolgens waarschuwingen uitdelen en binnenkort ook mensen uitsluiten van de Awards.

    Wees dus gewaarschuwd en stop met het sturen van reclame!


    Dit is mijn signature...

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah !=D


    ok

    Dankjewel Rutger.<3


    ok

    gheghe, cool...

    DAnku,_O_


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Yes! *springt een gat in de lucht* Jammer dat BadPrincess, xLollyPop, Sparky en xJorianne op vakantie zijn >.< Maar ik zal het ze wel even melden via sms =D
    Namens ons (BadPrincess, xLollyPop, Sparky, xJorianne en ik) heel erg bedankt! Rutger, je bent geweldig (flower)


    Bored.

    maar :/ een probleem, de meeste series worden gemaakt door reclame :/ dus dan heb je kans dat haast niemand je quizlets maakt :/


    Ligt and Darkness are both very different..

    Yaaaaaay<33 eindelijk(:


    Lalalalalalalala.

    @WolvesSpirit Jeesz nog niet tevreden?.. daar kan ik nou boos om worden!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    God,Thank You!

    @WolvesSpirit Jeesz nog niet tevreden?.. daar kan ik nou boos om worden!


    sorry hoor, maar reclame kan je toch ook gewoon verwijderen of negeren :S


    Ligt and Darkness are both very different..

    (...)

    sorry hoor, maar reclame kan je toch ook gewoon verwijderen of negeren :S

    Als reclamemakers er nu eerst eens naar kijken wie dat wel wil ontvangen en wie niet lijkt me dat probleem al opgelost. Er zijn genoeg mensen die bovenaan hun profiel hebben staan dat ze niet gediend zijn van reclame.
    Van mij mag je reclame maken, maar let daar dan wel op.


    Bored.

    (...)

    sorry hoor, maar reclame kan je toch ook gewoon verwijderen of negeren :S



    Nee¬¬' als je duidelijk bovenaan je profiel hebt staan dat je geen reclame wilt en iemand komt dat 3 keer per dag doen dan ga je dat niet meer negeren¬¬'


    Lalalalalalalala.

    maar mag je dan wel op de profiel reclame maken waar ze het niet verboden hebben? :P want ik kijk namelijk of ze wel of niet toestaan


    Ligt and Darkness are both very different..

    Handig! Dankùwel! :)


    007

    dankjeeee =3

    maar mag je dan wel op de profiel reclame maken waar ze het niet verboden hebben? :P want ik kijk namelijk of ze wel of niet toestaan

    Dus >.> Lees mijn berichtje hierboven nog eens goed.


    Bored.