• Vanaf nu is het mogelijk om alle berichten die je ontvangt (via gastenboek, pb, foto-reactie en quizlet-reactie) te melden bij een van de moderators.

    Je doet dit door te klikken op de meld-link die bij het bericht vermeld staat.

    Je kunt alleen berichten die aan jou gericht zijn melden.

    Melden doe jij bijvoorbeeld in geval van:
    - Ongewenste reclame
    - Sexueel getinte berichten
    - Scheldpartijen

    De moderators worden vervolgens op de hoogte gesteld en krijgen het bericht te zien. Zij kunnen vervolgens waarschuwingen uitdelen en binnenkort ook mensen uitsluiten van de Awards.

    Wees dus gewaarschuwd en stop met het sturen van reclame!


    Dit is mijn signature...

    Ik snap het niet
    mensen maken reclame
    en zetten erbij
    sorry voor de reclame
    als je je gaat verontschuldigen
    maak dan gewoon geen reclame ¬¬'


    parapapapapapa <'3

    ach het is gewoon voor de beleefdheid, want ze vinden het eigenlijk niet fijn om reclame te maken, maar je doet het toch, want anders maakt niemand, maar dan ook bijna niemand je quizlets!!!


    Ligt and Darkness are both very different..

    Whieeh!!
    Suppah


    A Shipwreck In The Sand

    thanx rutger:D:D


    i like cookies :Y)

    Rutger je bent echt de cuuwlste gast die ik ken!(hoera)


    Love is in the air'<3

    er zijn al direct superveel 'Reclame' berichten gekomen,ik hoop da ta uitsluiten er snel komt
    xx


    everybody needs a song.

    (...)
    Als reclamemakers er nu eerst eens naar kijken wie dat wel wil ontvangen en wie niet lijkt me dat probleem al opgelost. Er zijn genoeg mensen die bovenaan hun profiel hebben staan dat ze niet gediend zijn van reclame.
    Van mij mag je reclame maken, maar let daar dan wel op.


    goed idee want ik kan niit raden wie niit vn reclame houd xMiix


    A. ikmisje.

    (...)

    dat zou fijn zijn (Y)
    maar als je nou geen hyves hebt, niet echt vrienden hebt op msn, die het al zou willen maken? en ga zo maar door?


    hy heeft gelyk vind ik . xMiix


    A. ikmisje.

    Uhmmm... Ik doe het niet hoowr heb het wel gedaan.. (reclame maken) Maar is dat niet oneerlijk de meeste quizen worden juist gemaakt door Reclame ik bedoel doe dan deze regel voor Wil je mijn profiel nomineren enzo maar niet voor reclame van Quizlets...

    Eindelijk!

    Yippi! x)


    Turning up the volume

    Sjezus.x3
    Mensen zijn nu nog steeds niet blij -.-'
    De reclame is over ! Daar moet je blij om zijn, en als je nog altijd vindt dat reclame er wel moet zijn, maak reclame op het forum! De mensen die reclame willen klikken dat vanzelf aan, en dan heb je weer makers -.-'
    Dus zeur alsjeblieft niet.:3


    ok

    Kei goed! Eindelijk van die reclame af... XD


    Tanya is de beste.

    merci beaucoup

    thx Rutger_O_


    I am an idiot, I move.