• Vanaf nu is het mogelijk om alle berichten die je ontvangt (via gastenboek, pb, foto-reactie en quizlet-reactie) te melden bij een van de moderators.

    Je doet dit door te klikken op de meld-link die bij het bericht vermeld staat.

    Je kunt alleen berichten die aan jou gericht zijn melden.

    Melden doe jij bijvoorbeeld in geval van:
    - Ongewenste reclame
    - Sexueel getinte berichten
    - Scheldpartijen

    De moderators worden vervolgens op de hoogte gesteld en krijgen het bericht te zien. Zij kunnen vervolgens waarschuwingen uitdelen en binnenkort ook mensen uitsluiten van de Awards.

    Wees dus gewaarschuwd en stop met het sturen van reclame!


    Dit is mijn signature...

    Finally, Thankyouu [:

    (...)

    sorry hoor, maar reclame kan je toch ook gewoon verwijderen of negeren :S

    Hij heeft zo hard gelijk :S


    "Ronny moet nu naar links." - Funzie.

    Als die mensen toch reclame negeren, zet jou quiz dan gewoon op het forum. De mensen die reclame leuk lijken, en toezijn aan een leuke serie, die klikken daarop. Dat is gewoon eigenlijk hetzelfde als reclame in de gastenboeken droppen enzo. De mensen die het leuk vinden maken hem, punt. Zeur niet, je hebt nog altijd MSN-.-' En de spotlight, de laatste uitkomsten, mensen die reclame voor je maken op hun profiel.^^ Je vrienden enzo. Dus zeur gewoon niet, zeurpieten.:3 Rutger zit hier keihard zijn best te doen. Conclusie:
    Ongewenste reclame is gewoon *** irritant. Dus doe het niet!
    Ookal deed ik het vroeger wel, ja ik deed het wel eens -.-' Maar dan kwamen er mensen naar me toe met dat ze het niet leuk vonden.x'D En ik vond het zelf ook niet leuk om reclame te krijgen, dus ben ik ook gestopt. Ké, ik zit hier nu bullshit te typen.:'3
    Toedeloe.~


    ok

    Aaaii goed idee ,,Maar stel ik heb een serie *heb ik ok maar oke* en iemand volgd me serie dan mag ik tog wel zo'n berichie sturen deel 6 is er !.. ofzoo ??

    Okee beter!


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    Aaaii goed idee ,,Maar stel ik heb een serie *heb ik ok maar oke* en iemand volgd me serie dan mag ik tog wel zo'n berichie sturen deel 6 is er !.. ofzoo ??

    idd, mag dat nog wel?:$

    (...)
    idd, mag dat nog wel?:$


    Ik denk het wel,dat is geen reclame.Dat is zeggen dat je volgende eris!

    x

    Lijkt me logisch x) Wask ook niet van plan ^^

    Danké rutger. :3

    maar :/ een probleem, de meeste series worden gemaakt door reclame :/ dus dan heb je kans dat haast niemand je quizlets maakt :/
    Wees tevreden. -.- En trouwens, 1.30 en héél Q ziet je reclame. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    IK HEB NOG MAAR 2 RECLAMES GEHAD MAAR IK BEN AL BEST LANG OP QUIZLET! MAAR IK VIND HET NIET ERG HOOR! DIE RECLAMES ZIJN DE MOEITE WEL WAARD! SOMMIGE RECLAMES DAN DIE TWEE RECLAMES DIE IK HAD GEHAD WAREN OVER NIEUWE SERIES MAAR DIE VERHALEN WAREN BEST WEL LEUK!

    Als ge geen berichten wilt negeer die of verwijder die, moet ge daar nu zo'n cirkel over maken :S
    en wij weten toch ni of jullie reclame willen:
    want ik ga ni heel je profiel af gaan voor te zien of je reclame haat of ni! :S


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Als ge geen berichten wilt negeer die of verwijder die, moet ge daar nu zo'n cirkel over maken :S
    en wij weten toch ni of jullie reclame willen:
    want ik ga ni heel je profiel af gaan voor te zien of je reclame haat of ni! :S

    Oehh, jij hebt het aller grootste gelijk, ik ga ook ni een heel profiel afgaan om te zien of ie reclame wil of ni zene -.-
    want er zijn er die da wel willen! -.-


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Het is nu eenmaal zo, zeuren heeft geen zin.
    Leg je erbij neer, hadden jullie maar geen reclame moeten maken terwijl iemand al op z'n pro aangaf dat hij/zij dit niet wilde.

    (...)

    dat zou fijn zijn (Y)
    maar als je nou geen hyves hebt, niet echt vrienden hebt op msn, die het al zou willen maken? en ga zo maar door?


    Er is ook een forum waar je kan promoten-___-' (NIET IN HET STAMCAFÉ, MAAR BIJ PROMOTIE


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Go Rutger Go Rustger!


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak