• Vanaf nu is het mogelijk om alle berichten die je ontvangt (via gastenboek, pb, foto-reactie en quizlet-reactie) te melden bij een van de moderators.

    Je doet dit door te klikken op de meld-link die bij het bericht vermeld staat.

    Je kunt alleen berichten die aan jou gericht zijn melden.

    Melden doe jij bijvoorbeeld in geval van:
    - Ongewenste reclame
    - Sexueel getinte berichten
    - Scheldpartijen

    De moderators worden vervolgens op de hoogte gesteld en krijgen het bericht te zien. Zij kunnen vervolgens waarschuwingen uitdelen en binnenkort ook mensen uitsluiten van de Awards.

    Wees dus gewaarschuwd en stop met het sturen van reclame!


    Dit is mijn signature...

    ozo, sorry had je bericht niet gezien (A) :P


    Ligt and Darkness are both very different..

    maar mag je dan wel op de profiel reclame maken waar ze het niet verboden hebben? :P want ik kijk namelijk of ze wel of niet toestaan

    Nee, het is gewoon niet toegestaan om reclame te maken. Ook niet als ze er niks over zetten op hun profiel.

    Het is gewoon irritant.

    Als je wilt dat meer mensen je quiz doen dan zijn er altijd andere manieren om reclame te maken.

    Zet een link op je hyves, verander je MSN naam, stuur een mailtje naar je vrienden, etcetera :)


    Dit is mijn signature...

    (...)
    Nee, het is gewoon niet toegestaan om reclame te maken. Ook niet als ze er niks over zetten op hun profiel.

    Het is gewoon irritant.

    Als je wilt dat meer mensen je quiz doen dan zijn er altijd andere manieren om reclame te maken.

    Zet een link op je hyves, verander je MSN naam, stuur een mailtje naar je vrienden, etcetera :)


    Amen!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik weet dat dit niet bij deze topic hoor maar als er nieuwe quizje zijn van een bepaalde person waarvan ik de serie volg dan krijg ik soms wel 3 X mail daarvan en ik ben elke dag bezig om me email box te legen

    ik weet dat dit niet bij deze topic hoor maar als er nieuwe quizje zijn van een bepaalde person waarvan ik de serie volg dan krijg ik soms wel 3 X mail daarvan en ik ben elke dag bezig om me email box te legen

    Ik zal er binnenkort eens naar kijken! Dan neem ik sowieso dat hele systeem eens onder de loep.

    Waarschijnlijk komt het doordat die persoon die quiz meerdere keren achter elkaar activeert ofzo.


    Dit is mijn signature...

    thnx Rutger

    Hoe komt het toch dat je steeds weer zulk geweldig werk kan verrichten??

    xx

    En je doet het weer :D
    Thanx Rutger :D


    Groezrock was AWESOME! <3

    ik weet dat dit niet bij deze topic hoor maar als er nieuwe quizje zijn van een bepaalde person waarvan ik de serie volg dan krijg ik soms wel 3 X mail daarvan en ik ben elke dag bezig om me email box te legen


    Jha, dat heb ik ook al eens voorgehad :s


    Groezrock was AWESOME! <3

    Thank God dat uik eerst het Forum heb af gespeurd, ik wilde al bijna drukken x'D [Zo slim ben ik]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    mag ik geen sex meer zeggen?
    sjit, nu ga ik janken

    (...)
    Dus >.> Lees mijn berichtje hierboven nog eens goed.

    ergens heeft hij wel een punt... misschien is er een manier om meer reclame voor je quizlet te maken op een niet-vervelende manier?


    BAM!

    hoeraah !


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    maar :/ een probleem, de meeste series worden gemaakt door reclame :/ dus dan heb je kans dat haast niemand je quizlets maakt :/


    Jezus, is het nou nóg niet zoals jij wil? Je hebt toch de 'spotlight' voor reclame?
    Het kost geld, maar dan zie je het en kan je het ook negeren. Zeikert. >.<


    -

    (...)
    ergens heeft hij wel een punt... misschien is er een manier om meer reclame voor je quizlet te maken op een niet-vervelende manier?


    dat zou fijn zijn (Y)
    maar als je nou geen hyves hebt, niet echt vrienden hebt op msn, die het al zou willen maken? en ga zo maar door?


    Ligt and Darkness are both very different..