• 'Een 11-jarig meisje uit Bulgarije is op haar trouwdag enkele weken te vroeg bevallen van een dochtertje.

    Het bruiloftsfeest was in al in volle gang toen Kordeza Zhelyazkova opeens voelde dat de weeën waren begonnen. Na de geboorte van de 2,4 kilo zware Violette verliet ze weer snel het ziekenhuis om naar eigen zeggen haar huwelijksfeest te kunnen voortzetten.

    De scholiere ontmoette haar 19-jarige man Jeliazko Dimitrov op een schoolplein in het plaatsje Sliven. Tegen de media vertelde Kordeza dat ze niet wist wat een condoom was en dat ze achteraf gezien binnen een week na hun eerste ontmoeting al voelde dat ze zwanger was. Aanvankelijk ging de tiener ervan uit dat ze te veel hamburgers had gegeten, toen ze maar in gewicht bleef aankomen.

    "Violeta is nu het kind en ik moet nu snel opgroeien", aldus het meisje. "Ik ga ook niet meer terug naar school, want ik ben nu een moeder".

    Het prille babygeluk kan nog worden verstoord door de rechtszaak die vader Dimitrov boven het hoofd hangt. In Bulgarije is seks met meisjes onder de 14 jaar namelijk verboden.'

    MENSEN: dit is een heel oud topic, hou alsjeblief op met oude topics omhoog te schoppen.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 20:24 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Omyngod.
    Als je 11 bent denk je nog geen seconde aan seks ><


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Wth .. 11 vind ik wel érg vroeg voor seks (nerd)


    -

    Goosh, op je elf jaar ga je dat toch nog niet allemaal doen? oO


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Getrouwd en een kind op je 11e O.o That's sick.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Omfg, ziek.
    Haha dat van die hamburgers :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    11 .. en al moeder .. en al trouwen .. met een gast van 19 .. en die ouders zeggen er niets van?
    Wat een familie! -_-'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    wtf O.O

    ten eerste; ik zou nu echt nog nooooit naar bed gaan ofzo o.o

    ten tweede; zowel, abortus

    ten derde; een meisje dat amper volwassen is [/zelfkennis] met een vriendje van 19? o.o

    ten vierde; een meisje van elf dat trouwt? o.o

    weird. zéér weird.


    - hoi ;D

    Ik vind het sowieso al erg dat die meisjes al rond de 11 jaar moeten/mogen (is dat niet zeker) trouwen. Ik bedoel, ze hebben bijna geen jeugd meer. Maar het lijkt me ook niet echt prettig om dan al te bevallen. o.o


    Liefde zie je nooit aankomen, je voelt het aankomen.

    11 man ik ben ook 11
    WOOT ERG VROEG O____O


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Getrouwd, een kind en seks op je 11e. Very clever.


    I live for the applause, you will die for it.

    Moustache schreef:
    wtf O.O

    ten eerste; ik zou nu echt nog nooooit naar bed gaan ofzo o.o

    geen slaap nodig dus
    (nerd)?

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 16:43 ]


    -

    Hopeless schreef:
    Getrouwd en een kind op je 11e O.o That's sick.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Chill schreef:
    11 .. en al moeder .. en al trouwen .. met een gast van 19 .. en die ouders zeggen er niets van?
    Wat een familie! -_-'


    In die continenten trouwen veel kinderen rond hun 11de met véél oudere mannen. Eigenlijk is 19 niét zo heel erg als je kinderen van 10 jaar al ziet trouwen met mannen van 30. Maar toch vind ik het erg dat dat daar normaal word beschouwd.


    Liefde zie je nooit aankomen, je voelt het aankomen.

    Genius schreef:
    (...)
    geen slaap nodig dus
    (nerd)?

    je weet wat ik bedoel(puh)


    - hoi ;D

    11 jaar O.O
    En al een kind en getrouwd. O gosh, zij liever dan ik!


    Never run out of reasons to smile...