• 'Een 11-jarig meisje uit Bulgarije is op haar trouwdag enkele weken te vroeg bevallen van een dochtertje.

    Het bruiloftsfeest was in al in volle gang toen Kordeza Zhelyazkova opeens voelde dat de weeën waren begonnen. Na de geboorte van de 2,4 kilo zware Violette verliet ze weer snel het ziekenhuis om naar eigen zeggen haar huwelijksfeest te kunnen voortzetten.

    De scholiere ontmoette haar 19-jarige man Jeliazko Dimitrov op een schoolplein in het plaatsje Sliven. Tegen de media vertelde Kordeza dat ze niet wist wat een condoom was en dat ze achteraf gezien binnen een week na hun eerste ontmoeting al voelde dat ze zwanger was. Aanvankelijk ging de tiener ervan uit dat ze te veel hamburgers had gegeten, toen ze maar in gewicht bleef aankomen.

    "Violeta is nu het kind en ik moet nu snel opgroeien", aldus het meisje. "Ik ga ook niet meer terug naar school, want ik ben nu een moeder".

    Het prille babygeluk kan nog worden verstoord door de rechtszaak die vader Dimitrov boven het hoofd hangt. In Bulgarije is seks met meisjes onder de 14 jaar namelijk verboden.'

    MENSEN: dit is een heel oud topic, hou alsjeblief op met oude topics omhoog te schoppen.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 20:24 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    agosh ;o


    -

    Halcyon schreef:
    Omyngod.
    Als je 11 bent denk je nog geen seconde aan seks ><


    echt he! toen speelde ik nog met mijn barbiepoppen. x]
    x


    And all the girls in the front row scream your name.

    je mag geen sex met iemand onder de 14 maar je mag op je 11e wel trouwen?
    :|

    damn weird


    AAP

    Dat vind ik dus je jeugd verpesten :X.
    Ze kan er misschien wel geniet van hebben dat ze nu een kindje heeft, maar zoals ze zelf zegt, ze gaat nu snel moeten opgroeien en dat gaat ten koste van haar jeugd.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Pfff... wat doet ze zichzelf aan.Dat meisje is pas 11 jaar en dan al getrouwd en een kindje?
    Net als wat Courageous zeg.Zij liever dan ik!


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Bulgarije is raar, je mag wel trouwen op je 11 maar geen seks? Ik vind die wet een beetje vreemd hoor.
    Maar zowiezo vind ik het vreemd dat je op je 11e gaat batsen, als je zo jong bent moet je daar nog niet mee bezig zijn.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Hoe/waar heb je die informatie gevonden?


    You can run but not hide

    Hopeless schreef:
    Getrouwd en een kind op je 11e O.o That's sick.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Dat kind is niet 100%.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Breeze schreef:
    Dat kind is niet 100%.


    Misschien moet ze wel trouen van haar ouders, het doet me denken aan die kinderen in amerika, amisch ofzo.. die moeten ook vroeg trouwen en gewoon met oude mannen naar bed. Echt erg
    -heeft Oprah show gezien-

    Oh nee, heb net het hele verhaaltje gelezen, ze wilt het zelf? 0.o Omg

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 19:49 ]


    You can run but not hide

    Dat noem ik pas rap gaan.

    dat is toch niet gezond zo vroeg seks en trouwen en dat alemaal met iemand van 19 wat een goede ouders -sarcasme-


    I'm your biggest night mare

    Zeik gewoon.


    We'll never be as young as we are tonight

    Iew. Da's kei goor gewoon. O.o


    Has no one told you she's not breathing?

    Whipple schreef:
    (...)
    wel raar,
    je mag niet onder de 14 seks hebben met iemand, maar wel trouwen onder 14 =3


    Jaa, dat vond ik ook al vaag xD

    Maar goed, al die culturen enzo:|
    Wat ben ik blij dat je pas na je 18de mag trouwen in Nederland...
    Ik zou echt niet met een vent van in de 30 willen trouwen als ik dertien ofzo was 0_0
    En al helemaal geen sex op mijn dertiende met een vent van in de 30..

    Dus ook niet op mijn elfde met een jongen van 19 xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.