• 'Een 11-jarig meisje uit Bulgarije is op haar trouwdag enkele weken te vroeg bevallen van een dochtertje.

    Het bruiloftsfeest was in al in volle gang toen Kordeza Zhelyazkova opeens voelde dat de weeën waren begonnen. Na de geboorte van de 2,4 kilo zware Violette verliet ze weer snel het ziekenhuis om naar eigen zeggen haar huwelijksfeest te kunnen voortzetten.

    De scholiere ontmoette haar 19-jarige man Jeliazko Dimitrov op een schoolplein in het plaatsje Sliven. Tegen de media vertelde Kordeza dat ze niet wist wat een condoom was en dat ze achteraf gezien binnen een week na hun eerste ontmoeting al voelde dat ze zwanger was. Aanvankelijk ging de tiener ervan uit dat ze te veel hamburgers had gegeten, toen ze maar in gewicht bleef aankomen.

    "Violeta is nu het kind en ik moet nu snel opgroeien", aldus het meisje. "Ik ga ook niet meer terug naar school, want ik ben nu een moeder".

    Het prille babygeluk kan nog worden verstoord door de rechtszaak die vader Dimitrov boven het hoofd hangt. In Bulgarije is seks met meisjes onder de 14 jaar namelijk verboden.'

    MENSEN: dit is een heel oud topic, hou alsjeblief op met oude topics omhoog te schoppen.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 20:24 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Onderbroek schreef:
    Bulgarije is raar, je mag wel trouwen op je 11 maar geen seks? Ik vind die wet een beetje vreemd hoor.
    Maar zowiezo vind ik het vreemd dat je op je 11e gaat batsen, als je zo jong bent moet je daar nog niet mee bezig zijn.

    ja.. dat vind ik stiekem ook..=3

    Als 11-jarige al seks, kind en getrouwd?! Dat is 0o

    Prada schreef:
    Hoe/waar heb je die informatie gevonden?

    msn.com
    Ik kan het artikel nu even niet meer vinden


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Halcyon schreef:
    Omyngod.
    Als je 11 bent denk je nog geen seconde aan seks ><


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    ohmyngod,op mijn 11 wist ik miss net hoe het werkte... ><
    dat is echt ziek


    everybody needs a song.

    Oke, ik heb op mn elfde al sexuele voorlichting gehad, maar ik dacht toen dus echt geen seconde aan sex enzo o.Ô

    En in dat filmpje -zie pagina 3 [?]- lijkt ze echt geen elf. alleen dr stem o.O


    Destroy what destroys you.

    Exercitus schreef:
    (...)
    msn.com
    Ik kan het artikel nu even niet meer vinden

    t stond dinsdag fzo in het laatste nieuws
    Ik vind t echt een rare zaak, op je 11de?Dan moet ge goed gek zijn!

    [ bericht aangepast op 8 nov 2009 - 20:20 ]

    Hopeless schreef:
    Getrouwd en een kind op je 11e O.o That's sick.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Is dat kind gestoord ? 11 jaar, en da voost me ne pee van 19, die gast maakt haar zwànger en dan gaan ze nog eens trouwen ! Echt ziek !


    Just a simple "I love you" (:

    Chill schreef:
    11 .. en al moeder .. en al trouwen .. met een gast van 19 .. en die ouders zeggen er niets van?
    Wat een familie! -_-'


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Halcyon schreef:
    Omyngod.
    Als je 11 bent denk je nog geen seconde aan seks ><

    Haha, fout :'D


    your eyes are like stars in the night.

    Breeze schreef:
    Dat kind is niet 100%.

    En wat dacht je van die kerel dan.


    No growth of the heart is ever a waste

    11 wtf

    Tyche schreef:
    wtf O.O

    ten eerste; ik zou nu echt nog nooooit naar bed gaan ofzo o.o

    ten tweede; zowel, abortus

    ten derde; een meisje dat amper volwassen is [/zelfkennis] met een vriendje van 19? o.o

    ten vierde; een meisje van elf dat trouwt? o.o

    weird. zéér weird.


    Ik vind wel dat je gelijk hebt behalwe punt 2. Ik zal ook nooit abortus plegen, ookal ben ik super jong. Het is wél mijn eigen kind. Abortus zal ik never plegen, staat ook in mijn verhaal ^^

    Dat is ziek van die jongen die met haar getrouwd is en vooral van haar ouders.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.