• 'Een 11-jarig meisje uit Bulgarije is op haar trouwdag enkele weken te vroeg bevallen van een dochtertje.

    Het bruiloftsfeest was in al in volle gang toen Kordeza Zhelyazkova opeens voelde dat de weeën waren begonnen. Na de geboorte van de 2,4 kilo zware Violette verliet ze weer snel het ziekenhuis om naar eigen zeggen haar huwelijksfeest te kunnen voortzetten.

    De scholiere ontmoette haar 19-jarige man Jeliazko Dimitrov op een schoolplein in het plaatsje Sliven. Tegen de media vertelde Kordeza dat ze niet wist wat een condoom was en dat ze achteraf gezien binnen een week na hun eerste ontmoeting al voelde dat ze zwanger was. Aanvankelijk ging de tiener ervan uit dat ze te veel hamburgers had gegeten, toen ze maar in gewicht bleef aankomen.

    "Violeta is nu het kind en ik moet nu snel opgroeien", aldus het meisje. "Ik ga ook niet meer terug naar school, want ik ben nu een moeder".

    Het prille babygeluk kan nog worden verstoord door de rechtszaak die vader Dimitrov boven het hoofd hangt. In Bulgarije is seks met meisjes onder de 14 jaar namelijk verboden.'

    MENSEN: dit is een heel oud topic, hou alsjeblief op met oude topics omhoog te schoppen.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 20:24 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Moustache schreef:
    (...)
    je weet wat ik bedoel(puh)

    dat weet ik ja (puh)


    -

    :|

    Ja er mogen niet alleen smiles in je reactie staan maar meer heb ik hier niet op te zeggen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Genius schreef:
    (...)
    dat weet ik ja (puh)

    waarom zeg je dat dan? (huil)
    het raakt me...


    - hoi ;D

    Moustache schreef:
    (...)
    waarom zeg je dat dan? (huil)
    het raakt me...

    omdat ik daar even zin in had (huil)


    -

    Filmpje


    Think before you act.

    Genius schreef:
    (...)
    omdat ik daar even zin in had (huil)

    oke (nerd)


    - hoi ;D

    Chill schreef:
    11 .. en al moeder .. en al trouwen .. met een gast van 19 .. en die ouders zeggen er niets van?
    Wat een familie! -_-'


    Let's do this poo

    ze had beter teveel hamburgers gegeten inplaats van heel haar leven te verpesten.


    Cowards die many times before their deaths.

    Wtf? Haha, stiekem vind ik dat wel grappig én het perfecte voorbeeld dat je bij je eerste keer al zwanger kunt geraken.

    Ik vind het dus grappig, maar alleen omdat het zo raar is. Slim is ze blijkbaar wel niet hé? :'DD


    Only losers can act the way you do

    scampi.


    rules don't stop me

    Chill schreef:
    11 .. en al moeder .. en al trouwen .. met een gast van 19 .. en die ouders zeggen er niets van?
    Wat een familie! -_-'

    Dat is misschien zo in Bulgarije ? 8D


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Destroyed schreef:
    Wtf? Haha, stiekem vind ik dat wel grappig én het perfecte voorbeeld dat je bij je eerste keer al zwanger kunt geraken.

    Ik vind het dus grappig, maar alleen omdat het zo raar is. Slim is ze blijkbaar wel niet hé? :'DD

    haha idd ;x


    We can only learn to love by loving.

    Idiotique schreef:
    ze had beter teveel hamburgers gegeten inplaats van heel haar leven te verpesten.

    Omg XD


    Life is hard and then we die

    Oh My ...

    Dat lijkt me raar ben je 11 , krijg je een kind en dan nog iets als 11 jarige ga je toch niet met iemand naar bed of wel ..dan weet je nog niet eens wat Sex inhoud ...achja ze worden ook steeds jonger maar dit is wel heel erg ..

    X


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey