• 'Een 11-jarig meisje uit Bulgarije is op haar trouwdag enkele weken te vroeg bevallen van een dochtertje.

    Het bruiloftsfeest was in al in volle gang toen Kordeza Zhelyazkova opeens voelde dat de weeën waren begonnen. Na de geboorte van de 2,4 kilo zware Violette verliet ze weer snel het ziekenhuis om naar eigen zeggen haar huwelijksfeest te kunnen voortzetten.

    De scholiere ontmoette haar 19-jarige man Jeliazko Dimitrov op een schoolplein in het plaatsje Sliven. Tegen de media vertelde Kordeza dat ze niet wist wat een condoom was en dat ze achteraf gezien binnen een week na hun eerste ontmoeting al voelde dat ze zwanger was. Aanvankelijk ging de tiener ervan uit dat ze te veel hamburgers had gegeten, toen ze maar in gewicht bleef aankomen.

    "Violeta is nu het kind en ik moet nu snel opgroeien", aldus het meisje. "Ik ga ook niet meer terug naar school, want ik ben nu een moeder".

    Het prille babygeluk kan nog worden verstoord door de rechtszaak die vader Dimitrov boven het hoofd hangt. In Bulgarije is seks met meisjes onder de 14 jaar namelijk verboden.'

    MENSEN: dit is een heel oud topic, hou alsjeblief op met oude topics omhoog te schoppen.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 20:24 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wacht, wat vergeten te zeggen:
    HAAHAAHHAHAHAHAHAH!


    I live for the applause, you will die for it.

    komaan seg 11 &wtf ze kenden elkaar nog maar een week ofwa?:|
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    hahahah dat is echt ziek


    I'd rather go naked than wear fur.

    Woodchuck schreef:
    (...)

    In die continenten trouwen veel kinderen rond hun 11de met véél oudere mannen. Eigenlijk is 19 niét zo heel erg als je kinderen van 10 jaar al ziet trouwen met mannen van 30. Maar toch vind ik het erg dat dat daar normaal word beschouwd.

    Inderdaad ><'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hopeless schreef:
    Getrouwd en een kind op je 11e O.o That's sick.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    lekker dan, heeft dat kind een moeder van 11 jaar ouder en een vader die gelijk een rechtzaak ding heeft..=3
    maar dat is eigenlijk wel vroeg voor seks..-vind ik-

    WTF, ik ben 13 en ik zou echt nog geen sex willen, op je 11e ik moet er niet aand denken


    overrated

    erg ..


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    11 jaar en die trouwt Oo

    WTF? wat doet een 19jarige met een meisje van 11 in bed? Ik vind dat het een beetje de schult van die jongen is.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 18:17 ]


    Never give up the thing you believe in...

    Hoezo je trouwt op je elfde?
    HOEZO JE HEBT EEN KIND OP JE ELFDE!?
    Gestoord ofzo.

    Undefined schreef:
    WTF? wat doet een 19jarige met een meisje van 11 in bed? Ik vind dat het een beetje de schult van die jongen is.

    hij heeft haar niet verkracht? zij wilde het ook, dus is het niet zijn schuld


    I'd rather go naked than wear fur.

    Dat betekend dat ze al sex had op haar tiende 0_0
    Toen ik 10 was wist ik niet eens wat sex betekende xD

    En ik wist niet dat ze in Bulgarije het toelieten dat kinderen van 11 al mogen trouwen:|

    En die 19 jarige is gewoon een pedofiel..

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 18:23 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    Dat betekend dat ze al sex had op haar tiende 0_0
    Toen ik 10 was wist ik niet eens wat sex betekende xD

    En ik wist niet dat ze in Bulgarije het toelieten dat kinderen van 11 al mogen trouwen:|

    wel raar,
    je mag niet onder de 14 seks hebben met iemand, maar wel trouwen onder 14 =3

    OMGGGGGG O.O


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me