• Gegroet lieve Quizletters.
    Ik heb jullie een verhaaltje te vertellen.
    Ik en mijn Djooitje (Bandana) hebben allebei ongeveer hetzelfde probleem. We zijn namelijk erg verslaafd aan bepaalde artiesten. Zo erg zelfs dat we vreesden dat we ooit wel eens in rehab zouden kunnen belanden. Meteen rees daarbij de vraag of er wel een rehab zou bestaan waar we terecht zouden kunnen. We dachten lang en hard na en besloten uiteindelijk dat we geen geschikt afkick-center zouden vinden. Daarom kregen we het geniale idee om er zélf gewoon één op te richten. Na nogmaals lang en hard nagedacht te hebben, vonden we een naam voor onze rehab-to-be, namelijk PSAAR©, the People with Serious Artist Addiction Rehab ©. We bekroonden onszelf beide tot voorzitter en begonnen met goede moed aan het oprichten van ons center. Maar die goede moed bleef niet lang duren, omdat we op een erg groot probleem stuitten: We ontdekten dat we maar twee leden hadden (onszelf inbegrepen).
    Vandaar deze warme oproep naar jullie allen om jullie in te schrijven in onze rehab. Jullie hoeven enkel even te melden aan welke artiest(en) jullie vreselijk verslaafd zijn en dan zullen we jullie zo goed mogelijk proberen verder te helpen.

    Leden
    Escapist voorzitter/psycholoog
    Bandana voorzitter
    Desolate
    UNCOMMON
    Rush
    Fictional
    kidrauhl
    Sissel
    Wunderkind
    Striflicious
    Seabiscuit
    Krullah
    Nyctalopia
    Romance
    Dalliance
    Prodigy
    Breeze
    OverMyHead
    Asphyxia
    KabukixRin
    Sentiment
    Roulette
    Courageous
    Restless

    [ bericht aangepast op 16 nov 2009 - 19:20 ]


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Escapist schreef:
    (...)

    Wel, mensen die niet meewerken… Krijgen een koekje. Zodat ze daarna wél meewerken. (cat)

    Dan ga ik ook niet meewerken. :9~


    hoi, jij bent leuk.

    Escapist schreef:
    (...)

    Wel, mensen die niet meewerken… Krijgen een koekje. Zodat ze daarna wél meewerken. (cat)


    -Lacht zich nu bijna dood.-
    Watvoor koekje dan?
    Ja, wen er maar aan. Ik ben vet eigenwijs. Zit in de familie. ^^


    everything, in time

    Een koekje beyond your wildest imagination. Een koekje dat alles is wat een koekje zijn moet. Een ultiem koekje. Daar wordt je gewoon blij van, en dan werk je braaf mee. :Y)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Escapist schreef:
    Een koekje beyond your wildest imagination. Een koekje dat alles is wat een koekje zijn moet. Een ultiem koekje. Daar wordt je gewoon blij van, en dan werk je braaf mee. :Y)

    Zeg Elien, je vergeet de helft.

    Maar dat koekje ligt aan de andere kant van de kamer, maar hoe hard je ook loopt, rent, sprint, je lijkt niet vooruit te komen.. Pas als je toegeeft kom je bij het koekje!

    MUWAHAHAHAHA


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Escapist schreef:
    Een koekje beyond your wildest imagination. Een koekje dat alles is wat een koekje zijn moet. Een ultiem koekje. Daar wordt je gewoon blij van, en dan werk je braaf mee. :Y)

    Nou ik weet het niet hoor, ik wil dat gevoel niet kwijt :'(


    -

    Mag ik lid worden? ._.
    I'm addicted to Taylor Lautner. :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Bandana schreef:
    (...)
    Zeg Elien, je vergeet de helft.

    Maar dat koekje ligt aan de andere kant van de kamer, maar hoe hard je ook loopt, rent, sprint, je lijkt niet vooruit te komen.. Pas als je toegeeft kom je bij het koekje!

    MUWAHAHAHAHA

    Jullie zijn evil! O.o


    -

    Bandana schreef:
    (...)
    Zeg Elien, je vergeet de helft.

    Maar dat koekje ligt aan de andere kant van de kamer, maar hoe hard je ook loopt, rent, sprint, je lijkt niet vooruit te komen.. Pas als je toegeeft kom je bij het koekje!

    MUWAHAHAHAHA


    Ik liet de rest van de uitleg geheel aan jou over, partner. (cat)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Striflicious schreef:
    (...)
    Jullie zijn evil! O.o

    Voor je eigen bestwil? (A)
    @Partner: Yes, dat wist ik n_n


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bandana schreef:
    (...)
    Voor je eigen bestwil? (A)
    @Partner: Yes, dat wist ik n_n

    -rent weg-
    I'm not going in Rehaaaab! AAAH

    [ bericht aangepast op 15 nov 2009 - 20:48 ]


    -

    @ Seabiscuit; natuurlijk mag jij dat.
    @ Striflicious; ja, logisch, wij zijn extreem gevaarlijke addicts, wist je dat nog niet? We zijn het gewoon om voor iets te vechten.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Bandana schreef:
    (...)
    Zeg Elien, je vergeet de helft.

    Maar dat koekje ligt aan de andere kant van de kamer, maar hoe hard je ook loopt, rent, sprint, je lijkt niet vooruit te komen.. Pas als je toegeeft kom je bij het koekje!

    MUWAHAHAHAHA


    Whaah!
    Nu kom ik nooit meer uit die kliniek.
    Stomme vrienden. -Grapje-

    Ik wil dat koekjeeee!


    everything, in time

    Escapist schreef:
    @ Seabiscuit; natuurlijk mag jij dat.
    @ Striflicious; ja, logisch, wij zijn extreem gevaarlijke addicts, wist je dat nog niet? We zijn het gewoon om voor iets te vechten.

    Najha dat doe ik ook wel hoor alleen vind ik mijn addict fijn en wil ik er eigenlijk niet vanaf ;x


    -

    Wij (Krullah & Nyctalopia), zijn verslaafd aan de famou Marije (Hap):9~

    Hé, mag ik komen rehabben?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.