• Gegroet lieve Quizletters.
    Ik heb jullie een verhaaltje te vertellen.
    Ik en mijn Djooitje (Bandana) hebben allebei ongeveer hetzelfde probleem. We zijn namelijk erg verslaafd aan bepaalde artiesten. Zo erg zelfs dat we vreesden dat we ooit wel eens in rehab zouden kunnen belanden. Meteen rees daarbij de vraag of er wel een rehab zou bestaan waar we terecht zouden kunnen. We dachten lang en hard na en besloten uiteindelijk dat we geen geschikt afkick-center zouden vinden. Daarom kregen we het geniale idee om er zélf gewoon één op te richten. Na nogmaals lang en hard nagedacht te hebben, vonden we een naam voor onze rehab-to-be, namelijk PSAAR©, the People with Serious Artist Addiction Rehab ©. We bekroonden onszelf beide tot voorzitter en begonnen met goede moed aan het oprichten van ons center. Maar die goede moed bleef niet lang duren, omdat we op een erg groot probleem stuitten: We ontdekten dat we maar twee leden hadden (onszelf inbegrepen).
    Vandaar deze warme oproep naar jullie allen om jullie in te schrijven in onze rehab. Jullie hoeven enkel even te melden aan welke artiest(en) jullie vreselijk verslaafd zijn en dan zullen we jullie zo goed mogelijk proberen verder te helpen.

    Leden
    Escapist voorzitter/psycholoog
    Bandana voorzitter
    Desolate
    UNCOMMON
    Rush
    Fictional
    kidrauhl
    Sissel
    Wunderkind
    Striflicious
    Seabiscuit
    Krullah
    Nyctalopia
    Romance
    Dalliance
    Prodigy
    Breeze
    OverMyHead
    Asphyxia
    KabukixRin
    Sentiment
    Roulette
    Courageous
    Restless

    [ bericht aangepast op 16 nov 2009 - 19:20 ]


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Striflicious schreef:
    (...)
    Najha dat doe ik ook wel hoor alleen vind ik mijn addict fijn en wil ik er eigenlijk niet vanaf ;x


    Hmm, een vaak voorkomend probleem wel. Je kan natuurlijk enkel van je verslaving afraken als je het zelf ook wilt. -bekroont zichzelf ook maar tot psycholoog-


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Dank jullie wel(flower)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Romance schreef:
    Dank jullie wel(flower)


    Graag gedaan. Wij zijn er om mensen als jou te helpen. Vertel eens, welke artiest is het onderwerp van je verslaving?


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Escapist schreef:
    (...)

    Hmm, een vaak voorkomend probleem wel. Je kan natuurlijk enkel van je verslaving afraken als je het zelf ook wilt. -bekroont zichzelf ook maar tot psycholoog-

    Nou psycholoog/rehab baas, ik zal komen als ik er klaar voor ben! :Y)


    -

    Striflicious schreef:
    (...)
    Nou psycholoog/rehab baas, ik zal komen als ik er klaar voor ben! :Y)


    Dat is in orde. Alles heeft namelijk zijn tijd, zo ook hetgene dat nodig is om een stap in de richting van verbetering te zetten.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Escapist schreef:
    (...)

    Graag gedaan. Wij zijn er om mensen als jou te helpen. Vertel eens, welke artiest is het onderwerp van je verslaving?



    Die beroemde zanger van Tokio Hotel.Bill Kaulitz.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Romance schreef:
    (...)


    Die beroemde zanger van Tokio Hotel.Bill Kaulitz.

    Oeh, een veel voorkomend probleem. We're gonna solve it :3


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Escapist schreef:
    (...)

    Dat is in orde. Alles heeft namelijk zijn tijd, zo ook hetgene dat nodig is om een stap in de richting van verbetering te zetten.

    Dat klopt. (nerd)


    -

    Escapist schreef:
    (...)

    Dat is in orde. Alles heeft namelijk zijn tijd, zo ook hetgene dat nodig is om een stap in de richting van verbetering te zetten.

    Nu word je een béétje eng.. O.O


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Rush schreef:
    Hahahahaha, geniaaal :'D. Nou, ik ben vreselijk verslaafd aan Tokio Hotel. Al drie jaartjes. Ik vrees dat het nooit meer goed komt. :Y)


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Bandana schreef:
    (...)
    Oeh, een veel voorkomend probleem. We're gonna solve it :3



    Ik heb al geprobeert om af te kicken, maar het is heel moeilijk en ik kan het niet meer aan:Y)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Jolien is verslaafd aan de Sex Slaves. :9~

    Prodigy schreef:
    Jolien is verslaafd aan de Sex Slaves. :9~

    Dat klinkt best wel verkeerd, weetje :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bandana schreef:
    (...)
    Dat klinkt best wel verkeerd, weetje :'D

    Ze zijn ook heel erg verkeerd. :Y)

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ze zijn ook heel erg verkeerd. :Y)

    Dan is het goed :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.