• Gegroet lieve Quizletters.
    Ik heb jullie een verhaaltje te vertellen.
    Ik en mijn Djooitje (Bandana) hebben allebei ongeveer hetzelfde probleem. We zijn namelijk erg verslaafd aan bepaalde artiesten. Zo erg zelfs dat we vreesden dat we ooit wel eens in rehab zouden kunnen belanden. Meteen rees daarbij de vraag of er wel een rehab zou bestaan waar we terecht zouden kunnen. We dachten lang en hard na en besloten uiteindelijk dat we geen geschikt afkick-center zouden vinden. Daarom kregen we het geniale idee om er zélf gewoon één op te richten. Na nogmaals lang en hard nagedacht te hebben, vonden we een naam voor onze rehab-to-be, namelijk PSAAR©, the People with Serious Artist Addiction Rehab ©. We bekroonden onszelf beide tot voorzitter en begonnen met goede moed aan het oprichten van ons center. Maar die goede moed bleef niet lang duren, omdat we op een erg groot probleem stuitten: We ontdekten dat we maar twee leden hadden (onszelf inbegrepen).
    Vandaar deze warme oproep naar jullie allen om jullie in te schrijven in onze rehab. Jullie hoeven enkel even te melden aan welke artiest(en) jullie vreselijk verslaafd zijn en dan zullen we jullie zo goed mogelijk proberen verder te helpen.

    Leden
    Escapist voorzitter/psycholoog
    Bandana voorzitter
    Desolate
    UNCOMMON
    Rush
    Fictional
    kidrauhl
    Sissel
    Wunderkind
    Striflicious
    Seabiscuit
    Krullah
    Nyctalopia
    Romance
    Dalliance
    Prodigy
    Breeze
    OverMyHead
    Asphyxia
    KabukixRin
    Sentiment
    Roulette
    Courageous
    Restless

    [ bericht aangepast op 16 nov 2009 - 19:20 ]


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik meld me wel aan.
    Johnny Depp & Bill Kaulitz.

    Ik betwijfel of ik wel van die verslaving af wil.


    Remember my name, you'll be screaming it later <3

    Ik ben geobsedeert aan Ruud Feltkamp (acteur uit: Gtst, Kruimeltje, Lover of loser)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Bill Kaulitz :Y)
    Al 5 jaar lang ;3