• Ik ben Autistisch. En dan valt het mij op als mensen tegen mij praten net doen alsof ik een kleuter ben. Maar ik ben het zelfde als iedereen, en dat vind ik fucking irritand! Ik dus een vorm van Autisme, PDD NOS. Dus wik ik wel graag weten wie het op Quizlet ook hebben en of ze soms ook zo kinderachtig naar je praten alsof ze je als een kleuter behandelen. Ik ben dat echt zo gruwelijk zak! Zo. Dat moest er dus ff uit! (: En nu ga ik 'DRAG ME TO HELL' kijken, net gehuurd bij de videotheek.

    X '


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb ook Pdd-nos.
    Dat is heel vervelend, veel mensen mogen mij daardoor niet (door pdd-nos ben ik héél verlegen).
    En sommige mensen praten tegen mij ook heel kinderachtig, maar daar ben ik wel aan gewend..


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Scheld ze uit (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Restless schreef:
    Ik heb ook Pdd-nos.
    Dat is heel vervelend, veel mensen mogen mij daardoor niet (door pdd-nos ben ik héél verlegen).
    En sommige mensen praten tegen mij ook heel kinderachtig, maar daar ben ik wel aan gewend..


    Ja. Ik ben soms ook verlegen, nogal eigelijk.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Dat lijkt me dus zó vreselijk.
    Ik heb het zelf niet, en ik kan het me ook niet zo mega goed voorstellen.
    Maar als mensen kinderachtig tegen je praten lijkt het mij ook vreselijk.


    you're my favourite part of the day ~

    Mijn broer heeft autisme. Maar daar praten ze wel gewoon tegen, 'k weet trouwens niet precies wat die heeft maar tegen hem praten ze dus wel normaal. Wat me eigenlijk wel verbaasd als ik dat van jullie hoor! Aan mijn broer merk je ook wel dat die verstandelijk wat achterstaat ook, dusja, maar hij wordt niet als een klein kind behandelt.
    Maar dat komt ook vast omdat die naar buitengewoon onderwijs is gegaan.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wij hebben een jongen in de klas en die is autistisch -weet niet welke soort-, maar we doen normaal tegen hem...
    Nouja, hij doet niet normaal tegen ons en ik heb haat aan hem. Ik probeer echt aardig tegen hem te doen, maar hij maakt express van die opmerkingen tegen me waarvan hij weet dat ik geirriteerd raak en boos op hem word.

    Anyway, my point is, dat ik kan begrijpen dat je het irritant vind en dat die mensen die dat doen best wel een beetje stom zijn Ö

    Veel plezier met Drag me to hell. Ik heb hem in de bios gezien, hij is echt grappig x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Repulsive schreef:
    Dat lijkt me dus zó vreselijk.
    Ik heb het zelf niet, en ik kan het me ook niet zo mega goed voorstellen.
    Maar als mensen kinderachtig tegen je praten lijkt het mij ook vreselijk.

    Ik begrijp dat het echt vervelend is. o.O Ik heb geen Autisme, maar als mensen je in hokjes stoppen is het altijd vervelend. Maar als ze het écht slecht bedoelen, zou ik me maar gewoon over ze heen zetten.;) Ze zijn je aandacht niet waard. En als ze het niet slecht bedoelen, dan betekent het niets anders dan dat mensen gewoon om je geven, meid.;)

    God bless you. <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Probeer eens te zeggen dat je niet dom bent ofzo omdat je toevallig autisthisch bent, leg ze uit dat er verschillende vormen bestaan! Want van wat ik uit dit verhaal begrijp heb jij meer een vorm waardoor je heel verlegen bent en moeilijk contact maakt? (verbeter me als dat fout is)
    en dat moeten ze snappen ook! Zij zijn echt niet beter dan jou hoor !


    rawr! I'm a pirate

    Ik ken ook iemand die dat heeft, en ik moet zeggen met contact enzo is het soms wel irritant, maar dat verschilt ook zeer erg per geval hoorde ik op college. [t ging toen over autisme]
    Dus ik zou er gewoon wat van zeggen o.O

    Ik ken 3 mensen met Autisme, maar ik doe er gewoon normaal tegen. Nuja, één iemand heeft het echt heel erg, en hij doet zelf ook wel enorm vervelend, maar tegen hem doe ik ook net hetzelfde dan tegen de andere .


    Some people make the world special just by being in it

    Cherished schreef:
    Ik ken ook iemand die dat heeft, en ik moet zeggen met contact enzo is het soms wel irritant, maar dat verschilt ook zeer erg per geval hoorde ik op college. [t ging toen over autisme]
    Dus ik zou er gewoon wat van zeggen o.O

    Uhu verschilt ook per persoon.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Het broertje van m'n ex heeft het ook, en opzicht merk je wel dat hij het heeft, hij is extreem verlegen en kan geen emoties inschatten, maar voor de rest is hij wel ok.


    Life is hard and then we die

    2 vrienden van me hebben PDD NOS
    Met het meisje merk je helemaal niks ervan
    Bij de jongen juist wel die is enorm druk, claimt je heel erg en dwingt je soms... Best irritant maar hij heeft het niet door en ik probeer gewoon zo normaal mogelijk tegen hem te doen


    dream, dare, fly!

    Ik ken een jongen die dat heeft. Ik heb geprobeert om aardig tegen hem te zijn maar JEZUS, die gast is echt tering vervelend.
    Maar het is wel kut dat ze dan zo tegen je praten. Dat si ook heel vaak tegen een meisje dat ik heel goed ken. ze is 10 maar kan prima voor haarzelf denken. maar toch praat iedereen tegen haar alsof ze niks begrijpt. zo vervelend. Ik houd me bek al,ik ga offtopic :')


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.