• heyz!!!
    wat is vandaag je dag planning??past het hier
    xXx


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Zometeen even eten en douchen :'D Dan komt mijn beste vriendin met de bus en die haal ik op en dan tja weet ik het nog niet ^^


    -

    Euh... Ik ga zometeen douchen, dan omkleden, wiskunde maken, misschien iets van brownie of muffins baken [als het ophoud met regenen] en vanavond Ik Hou Van Holland & Wat Vind Nederland kijken ;3


    Destroy what destroys you.

    -Eten
    -Op de pc wat zitten surfen
    -Naar mijn nicht gaan
    -Met haar mijn nieuwe gsm gaan kopen
    -Wat bij haar gaan chillen en wat films bekijken
    -En naar huis gaan/ Bij haar blijven slapen |Ik weet nog niet of ik mag blijven slapen daarmee|

    Nu eerst saucijzenbroodje eten. Dan komt me vriendin. Om 3 uur naar bios, New Moon kijken. Samen ergens eten en dan nog een beetje tv kijken.


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    Vanmorgen ben ik naar een soort van theater gegaan, omdat ik kinda verplicht was. Want ik zit in de academie voor muziek, woord en dans en rond dat was er en soort voorstelling met allemaal muzikanten etc. Echt leuk ;3
    En straks ga ik naar de Sinterklaas Show in Leuven !

    Wat ik al deed;
    Opstaan
    Ontbijten
    Tv-kijken
    Douchen
    Aankleden
    Computeren.
    Wat ik nog moet doen;
    Meer computeren
    Lezen
    Naar Oma gaan.


    - hoi ;D

    Shenanigan schreef:
    Vanmorgen ben ik naar een soort van theater gegaan, omdat ik kinda verplicht was. Want ik zit in de academie voor muziek, woord en dans en rond dat was er en soort voorstelling met allemaal muzikanten etc. Echt leuk ;3
    En straks ga ik naar de Sinterklaas Show in Leuven !

    Oeeeh, mag ik mee? :9~


    - hoi ;D

    MERELKLAAS schreef:
    (...)
    Oeeeh, mag ik mee? :9~

    Jhaaaa _O_ Wordt dikke fun, haha echt. Er is eerst zo'n voorstelling met allemaal mensen en daarna komt Sinterklaas haha 8D

    Niks 8D alleen beetje chillen op fbr_trash, oh en zometeen ga ik m'n nagels lakken denk ik :'D en heel misschien weer afleveringen van Glee opnieuw kijken :9~


    There are several things that I have been doing wrong.

    Eerst naar mijn 2 dagen oud nichtje zometeen. Vanavond naar een vriend samen met nog een vriend en vriendin. Daare blijven slapen. Nouja, slapen komt er toch niet van. 's Nachts gamen 8D

    Nou en dat was het wel zo'n beetje :3


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik ga over een uur ongeveer douchen, daarna ga ik mijn kamer opruimen, daarna ga ik eten, daarna ga ik nog even verder met m'n kamer, en daarna ga ik op de computer. :Y)

    Morgen wordt het vooral huiswerk maken..

    En dan is er weer een saai weekend voorbij. :P

    [ bericht aangepast op 28 nov 2009 - 13:03 ]


    I don't care about my guilty pleasures for you.

    chillen, wii'en, lezen, msnen?
    Eigenlijk niet veelbijzonders dus. XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Eten, leren,leren, Quizlet, eten, leren, leren, eten,leren, Quizlet of een film :')

    [ bericht aangepast op 28 nov 2009 - 13:27 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Lekker ziek wezen (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    ik heb de worst dagplanning ever want ik moet leren voor mijn examens >.<
    what to do:
    -esthetica
    -biologie
    -chemie
    -duits
    -wiskunde
    -en waarschijnlijk is er nog wel iets (:


    I did not hit you. I just high-fived your face.