• heyz!!!
    wat is vandaag je dag planning??past het hier
    xXx


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    bij mij komt vandaag mij bff langs wat we gaan doen weet ik nog niet


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik heb geen planning.


    Blink, and I am gone

    Eum...
    Ik ga vandaag naar de kapper en dan laat ik blauwe extensions in mijn haar doen;)
    En dan ga ik nog wat winkelen, en dat was het:Y)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Voorbereiden voor de examens, mijn lectuurverslag maken, quizlet, douchen, dan (vanavond) gaan eten voor mijn moeders verjaardag en daarachter misschien nog naar een vriend. (Maar dat is nog niet zeker, want ik denk dat mijn ouders me niet gaan willen voeren.)

    [ bericht aangepast op 28 nov 2009 - 10:24 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    XLightAngelX schreef:
    Eum...
    Ik ga vandaag naar de kapper en dan laat ik blauwe extensions in mijn haar doen;)
    En dan ga ik nog wat winkelen, en dat was het:Y)
    laat me het resutaat zien!:D


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    ontbijten en kamer opruimen. dan komt een vriendin hier en gaan we vanavond samen naar een verjaardag =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ItsYouAndMe schreef:
    (...)laat me het resutaat zien!:D


    Haha, is goed;)
    Maar ik ben zo'n type die altijd kleurtjes in haar haar wilt xD
    Ik heb nu echt bijna alle kleuren in mijn haar gehad.. en zelfs een keer mijn pony+een stuk van mijn haar paars geverfd xD
    Dus ik heb er egt zin in ^^


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    leren, leren, eten, leren, quizlet, leren, leren, tv kijken, leren leren, eten, ...
    *biep*dag ><


    The soul needs autumn.

    Eh...

    Na quizlet ga ik ff douchen
    Dan ga ik winkelen met mijn moeder
    Daarna ga ik ff in mijn boek lezen
    Weer op quizlet zitten
    Dan ga ik de uitslag van Popstars kijken

    Misschien ga ik ook nog naar een vriendin, maar dat is nog niet zeker.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Huiswerk maken


    It's all for you, my butterfly.

    Vriendin komt, naar het dorp, cadeautjes kopen, surprise ideeën opdoen, terug naar huis, nagels lakken, naar Kim gaan, daar met z'n drieën oefenen voor auditie, feestje Kim begint, 23 uur weer opgehaald.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Eerst sinterklaas vieren bij mijn familie in Venray (Jeej, als enige 'stadskinderen' tussen al die dorpelingen, limburgse dorpelingen nog wel), en dan als ik thuis kom, rond 11 uur ofzo, nog naar een slaapfeest van een vriend van mij. Vraag me niet hoe ik dat vol ga houden, want dat wordt dus niet slapen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik ga 2 uur stage lopen in het bejaarden tehuis tot 5 uur. (cat)

    Euhm, ik ga straks eten, daarna leren voor school, misschien even op Q en om 7 uur naar de chiro =3


    Never run out of reasons to smile...

    ik ga denk ik mijn surprise maken -van thuis- en ik ga misschien een beetje leren enzoo.. en vooorde rest weet ik niets.. =3