• geen idee of er al een topic over is. Maar wat denken jullie? Echt, of verzint dat meisje het gewoon dat ze samen zijn voor aandacht?
    Kim paradise is dus gewoon een meisje, dat ineens met het nieuws kwam "ik ben de vriendin van bill kaulitz" en nu is er dus een heel drama over omdat ze gewoon aan het liegen en aan het faken is. Terwijl zei blijft volhouden dat het echt zo is.
    Link 1.
    Link 2.
    Edit; Mensen, ondertussen weet ik ook al dat dit allemaal een grote leugen is :'D Volgens mij heeft dat kind het al lang opgegeven om er blijven op door te gaan.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2009 - 13:20 ]

    Noise schreef:
    http://www.youtube.com/watch?v=VBaS-HYnTKg
    photoshop?


    We can only learn to love by loving.

    Hush schreef:
    Als dat zo makkelijk is, ga ik ook maar eens zeggen dat ik de vriendin ben van uh wie zal ik eens kiezen?
    ik wil taylor


    We can only learn to love by loving.

    MARRYMEBO schreef:
    (...)photoshop?

    Met dat filmpje laat ze eigenlijk gewoon zien; kijk, ik heb op dezelfde plek als bill gestaan, dus was met hem op de ema's x') - + wssl ook nog gephotoshopt dus xD-

    MARRYMEBO schreef:
    (...)photoshop?

    idd, het ziet er echt wel zo uit.
    En die berichten kan iedereen plaatsen, van haar twitter.

    MARRYMEBO schreef:
    (...)photoshop?

    Ik bedoel die tweets van haar op twitter


    I need you like a heart needs a beat

    MARRYMEBO schreef:
    (...) ik wil taylor

    ghagha.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Al geloof ik haar niet want bill heeft tijdens een premiere van arthur und die mimitoy's 2 nog gezegt dat hij geen lief heeft.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2009 - 18:18 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Noise schreef:
    Al geloof ik haar niet want bill heeft tijdens een premier van arthur und die mimitoy's 2 nog gezegt dat hij geen lief heeft.

    Alsof hij daar ooit eerlijk over is, of over kan zijn.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Kinda offtopic but I think she's ugly. :'x

    [ bericht aangepast op 28 nov 2009 - 18:19 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Hush schreef:
    (...)
    Alsof hij daar ooit eerlijk over is, of over kan zijn.

    Volgens mij moest bill een vriendin hebben zal die zo blij zijn, omdat hij dan eindelijk liefde heeft, dat die zo hyper is dat hij het gewoon niet voor zich kan houden :').

    Hush schreef:
    (...)
    Alsof hij daar ooit eerlijk over is, of over kan zijn.

    Najah ik geloof dat meisje toch niet en moest het waar zijn dan ben ik blij voor Bill.


    I need you like a heart needs a beat

    MARRYMEBO schreef:
    (...) ik wil taylor
    ik wil justin


    when words fail, music speaks.

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Volgens mij moest bill een vriendin hebben zal die zo blij zijn, omdat hij dan eindelijk liefde heeft, dat die zo hyper is dat hij het gewoon niet voor zich kan houden :').

    Dat denk ik ook.


    I need you like a heart needs a beat

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Volgens mij moest bill een vriendin hebben zal die zo blij zijn, omdat hij dan eindelijk liefde heeft, dat die zo hyper is dat hij het gewoon niet voor zich kan houden :').

    Ja, zo iets heb ik dus ook... Maar Georg heeft het ook pas na een half jaar gezegd hea.. ;á


    Tom and Georg could write a bad romance.

    volgensmij is het gewoon fake man xD
    anders had hy het miss al wel gezegd x)


    T O K I O H O T E L < 3