• geen idee of er al een topic over is. Maar wat denken jullie? Echt, of verzint dat meisje het gewoon dat ze samen zijn voor aandacht?
    Kim paradise is dus gewoon een meisje, dat ineens met het nieuws kwam "ik ben de vriendin van bill kaulitz" en nu is er dus een heel drama over omdat ze gewoon aan het liegen en aan het faken is. Terwijl zei blijft volhouden dat het echt zo is.
    Link 1.
    Link 2.
    Edit; Mensen, ondertussen weet ik ook al dat dit allemaal een grote leugen is :'D Volgens mij heeft dat kind het al lang opgegeven om er blijven op door te gaan.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2009 - 13:20 ]

    maar mag ik aan jullie vragen :$
    wat is er sowieso knap aan bill?


    ~Hugz

    FAKE


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    eerst wil ik het van bill zelf horen en daarna geloof ik het pas =3

    -plat-
    Ja tuurlijk, en ik ben de vriendin van Robert Pattinson.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    De foto op hare achtergrond is denk ik wel fake

    En tja hier was ze op de plek waar Bill was dusja. Ik ken dat kind niet tot ik dit tropicbericht las.

    Maarja als Bill een lief had, zou hij het denk ik wel vertellen, maar als hij het toch geheim zou houden zouden de fans het wel aan hem zien, dan zou hij veel glimlachen op de momenten dat hij denkt dat er geen papparazzi in de buurt is. En toch denk ik dan zouden ze zo eerlijk zijn om het te vertellen dat ze een vriendin hebben kijk maar naar Georg of Tom die zei dat Chantelle maar een flirt was. En zelf een paar dagen (drie of twee dagen ) geleden zei Bill in een interview dat het op financieel vlak super gign en dat de band echt wel goed scoort terug met hun nieuwe plaat, maar dat het op liefdesvlak stil is, dat hij nog niemand intressant heeft leren kennen en dat hij als hij een vriendin had dat hij het zou zeggen , want hij zegt zelf dat hij zijn mond niet kan houden als het over zoiets moois gaat als over liefde. Maar dat hij zijn vriendin uit de spotlights zou houden maar wel vertellen tegen de fans dat hij een vriendin heeft, net zoals Georg doet

    [ bericht aangepast op 6 dec 2009 - 12:05 ]

    Blondine schreef:
    -plat-
    Ja tuurlijk, en ik ben de vriendin van Robert Pattinson.


    Ohh :O Robert zei tegen mij dat ik zijn enigste vriendin ben
    xD

    Grace schreef:
    Vals, denk ik. Ik heb er nog nooit iets van gehoort maar er zijn echt zoveel mensen die faken dat ze met iemand zijn ><
    Het is echt dom.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    En in een filmpje dat iemand haar stiekem filmt zegt ze: We willen onze relatie geheim houden.

    Jaja, wij lezen hier toch allemaal wat anders. xD


    Think before you act.

    Faker? o.o


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Oké, dan ben ik bij deze de vriendin van Jackson Rathbone. :')

    En dan ben ik nu de vriendin van Tom! 8)


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Dudes , zij kán helemaal zijn vriendin niet zijn want dat ben ik al. En owee als jullie mij niet geloven want dan ga ik ook bewijs leveren! (gefotoshopte foto's) DUS!

    [ bericht aangepast op 8 dec 2009 - 20:33 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    NERDLESS schreef:
    Dudes , zij kán helemaal zijn vriendin niet zijn want dat ben ik al.


    neej wij 2en 8D

    LoveAndDeath schreef:
    (...)

    neej wij 2en 8D


    Dan zijn we een trio ^^ xD


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    NERDLESS schreef:
    (...)

    Dan zijn we een trio ^^ xD


    idd :Y)