• geen idee of er al een topic over is. Maar wat denken jullie? Echt, of verzint dat meisje het gewoon dat ze samen zijn voor aandacht?
    Kim paradise is dus gewoon een meisje, dat ineens met het nieuws kwam "ik ben de vriendin van bill kaulitz" en nu is er dus een heel drama over omdat ze gewoon aan het liegen en aan het faken is. Terwijl zei blijft volhouden dat het echt zo is.
    Link 1.
    Link 2.
    Edit; Mensen, ondertussen weet ik ook al dat dit allemaal een grote leugen is :'D Volgens mij heeft dat kind het al lang opgegeven om er blijven op door te gaan.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2009 - 13:20 ]

    xCIxTHx schreef:
    lieve quizletters :)

    Ik weet niet of het waar is of niet waar is. Maar alsnog. als Bill een vriendin heeft, dat is fijn voor hem. Net als Georg zal hij het vast een keer zeggen. en als hij het dus niet zegt is het hoogst waarschijnlijk Fake!

    Danku ^^

    Ik denk dat áls Bill een vriendin zou hebben, zijn vriendin daar nooit zo openlijk over zou praten en echt niet zo veel aandacht zou trekken als die Kim doet. :')

    [ bericht aangepast op 28 nov 2009 - 18:56 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Zou Bill weten dat deze gerucht rondloopt over haar?


    Maybe part of loving is learning to let go...

    ZoeZealous schreef:
    Zou Bill weten dat deze gerucht rondloopt over haar?


    Ik denk het wel :), en anders duurt dat niet meer lang als ze zo door gaat xD

    [ bericht aangepast op 28 nov 2009 - 18:58 ]

    ZoeZealous schreef:
    Zou Bill weten dat deze gerucht rondloopt over haar?

    Ik denk in ieder geval dat Bill wel met dat meisje zal lachen eigenlijk [a]'

    Ze is het niet, want in een interview bij de première van Arthur met RTL en nog wat Duitse zenders, zei Bill dat hij nog steeds single is, en dat hij graag verliefd wil worden, maar het nog niet is.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Sehnsucht schreef:
    Ze is het niet, want in een interview bij de première van Arthur met RTL en nog wat Duitse zenders, zei Bill dat hij nog steeds single is, en dat hij graag verliefd wil worden, maar het nog niet is.


    Als hij dat heeft gezegd, vooral het niet verliefd gedeelte, lijkt het me heel sterk dat hij nu ineens een vriendin heeft.


    Save me with your love tonight.

    ZoeZealous schreef:
    Zou Bill weten dat deze gerucht rondloopt over haar?

    Nee die dingen weet hij niet.
    Of hij hoort het pas heel laat.

    Ik zou gek worden als ik alle roddels over mezelf zou moeten aanhoren.

    Fake.


    we've only said goodbye with words

    JoJudicious schreef:
    HAHAHAHAHAHA.

    Haha! Dat er mensen zijn die dit geloven! Serieus geloof me, de hele wereld weet dat bill kaulitz een vriendin wil, dus als hij echt een vriendin had was dat allang bekend geweest! En ja iedereen kan zeggen dat hij/zij de vriend/vriendin is van...
    Pas als Bill het bevestigd geloof ik het pas.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Sommige mensen die het geloven geven haar aandacht en dat geeft haar de motivatie om door te gaan met die onzin, aan de reacties te zien.
    Ik durf te wedden dat als het zo was, ze er nooit zo openlijk en aandachttrekkend over zou praten.


    k-kinda busyyyy

    kabulshit schreef:
    Sommige mensen die het geloven geven haar aandacht en dat geeft haar de motivatie om door te gaan met die onzin, aan de reacties te zien.
    Ik durf te wedden dat als het zo was, ze er nooit zo openlijk en aandachttrekkend over zou praten.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2009 - 20:01 ]


    -

    Hush schreef:
    Nog nooit van gehoord.


    ok

    Snake schreef:
    Serieus mensen, zolang Bill zelf niks zegt geloof ik het niet. :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ook ik zal het pas geloven als het uit Bill zijn mond komt. Want er zijn zoveel meiden die beweren dat ze samen zijn met hem.
    Gewoon een poging tot het beroemd worden, denk ik dan.


    I'm figuring out who I really am.