• geen idee of er al een topic over is. Maar wat denken jullie? Echt, of verzint dat meisje het gewoon dat ze samen zijn voor aandacht?
    Kim paradise is dus gewoon een meisje, dat ineens met het nieuws kwam "ik ben de vriendin van bill kaulitz" en nu is er dus een heel drama over omdat ze gewoon aan het liegen en aan het faken is. Terwijl zei blijft volhouden dat het echt zo is.
    Link 1.
    Link 2.
    Edit; Mensen, ondertussen weet ik ook al dat dit allemaal een grote leugen is :'D Volgens mij heeft dat kind het al lang opgegeven om er blijven op door te gaan.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2009 - 13:20 ]

    Bad trying, you know.


    I'm figuring out who I really am.

    Ik quote van haar Twitter;
    are u crazy? talk about my love story, you don't know if he is Bill or not and this isn't ur problem!I haven't said anything about Bill K!
    Ze zegt dus niet dat ze zijn vriendin is, of zie ik dat nu helemaal verkeerd? Verder geloof ik het toch niet, om bepaalde redenen

    Het is net DangBang bij All Time Low 8D

    ot; ik denk dat het nep is. :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik zal het pas geloven als hij het zelf zegt.


    Ryan Dunn (ll)

    Ik geloof het pas als ik het uit here Kaulitz zijn mond zelve hoor. :3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Zolang Bill er niets over zegt, geloof ik er niets van :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Alexithymia schreef:
    Het is net DangBang bij All Time Low 8D

    ot; ik denk dat het nep is. :')

    DangBang?

    Ik denk dat als ze écht Bill Kaulitz' vriendin zou zijn, ze het dan liever geheim zou willen houden.:X
    Tenminste, ik zou Bill niet al die media aandacht aan doen.

    God bless you all. <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Snake schreef:
    Serieus mensen, zolang Bill zelf niks zegt geloof ik het niet. :'D

    Mee eens!


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Shenanigan schreef:
    Ik quote van haar Twitter;
    are u crazy? talk about my love story, you don't know if he is Bill or not and this isn't ur problem!I haven't said anything about Bill K!
    Ze zegt dus niet dat ze zijn vriendin is, of zie ik dat nu helemaal verkeerd? Verder geloof ik het toch niet, om bepaalde redenen

    Ze praat heel de tijd over een jongen die in de band zit met een tweelingbroer.

    Het is gestart na de afterparty van de EMA's, waar ook Bill aanwezig was.

    En ze is Tokio Hotel fan.

    _O_

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ze praat heel de tijd over een jongen die in de band zit met een tweelingbroer.

    Het is gestart na de afterparty van de EMA's, waar ook Bill aanwezig was.

    En ze is Tokio Hotel fan.

    _O_
    Kim Paradise heeft dat al welgeteld 4 x eerder geprobeerd. Dat kind spoort niet. -sorry :x- Toen geloofde niemand der, zou wel heel toevallig zijn als het nu in een keer echt zou zijn. Net zoals toen Perrine Noir zei dat ze met Bill Kaulitz ging trouwen, alleen vergat zij ook even het feit dat ze zijn stalker was en vervolgd zou worden als ze nog even zo door zou gaan. :'DDD. En normaal gesproken, zou Bill nooit iemand daten die hij niet kan vertrouwen, dus.. ghehe, dat ze maar lekker verder droomt.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2009 - 0:45 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Silbermond schreef:
    (...)
    Kim Paradise heeft dat al welgeteld 4 x eerder geprobeerd. Dat kind spoort niet. -sorry :x- Toen geloofde niemand der, zou wel heel toevallig zijn als het nu in een keer echt zou zijn. Net zoals toen Perrine Noir zei dat ze met Bill Kaulitz ging trouwen, alleen vergat zij ook even het feit dat ze zijn stalker was en vervolgd zou worden als ze nog even zo door zou gaan.

    Zei ook niet dat het waar was, maar dat is wat ze blijft herhalen om iedereen te laten doordenken. _O_

    En sowieso, ze heeft hoerefoto's, het type waar Johnny's voor vallen. :Y)

    Prodigy schreef:
    (...)
    Zei ook niet dat het waar was, maar dat is wat ze blijft herhalen om iedereen te laten doordenken. _O_

    En sowieso, ze heeft hoerefoto's, het type waar Johnny's voor vallen. :Y)
    Was ook geen commentaar op jou antwoord, eerder versterking en toevoeging :Y). Sorry van msn nog trouwens. Heb wat monster foto's met rick gemaakt, niet normaal (krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    like wie wil er sowieso zn vriendin zijn -_-
    geen gemene reply op de th fans ofsow dit is mijn mening.
    Maar als je een grote crush op bill hebt zou ik zorgen maken of je wel of nie pot bent : )


    ~Hugz

    Silbermond schreef:
    (...)
    Was ook geen commentaar op jou antwoord, eerder versterking en toevoeging :Y). Sorry van msn nog trouwens. Heb wat monster foto's met rick gemaakt, niet normaal (krul).

    Haha, ja ik zie net. :')

    Die foto op Twitter is echt daaaark. _O_