• Toen die maandag vanaf 09.00h tickets besteld konden worden voor het concert van Tokio Hotel in Brussel was ik thuisgebleven.

    Omdat het internet wat vervelend deed had ik ze telefonisch besteld. Ik had de telefoon luid gezet en mijn zus en ik hadden beiden geluisterd en alles had ik goed gedaan.

    Omdat ik nog steeds geen overschrijving had ontvangen hebben mijn mams en ik een mail gestuurd met daarin mijn gegevens en reservatienummer. 2 dagen later kreeg ik een mail terug. Er stond in dat mijn gegevens niet geregistreert stonden en ik dus geen overschrijving en dus tickets zou krijgen.

    Gelukkig kon ik nog bestellen en heb ik deze maal via internet besteld.. de betaling is goed ontvangen en dus moeten ze deze komende week of misschien volgende week aankomen, gelukkig!

    TIP= Dus al wie via dit telefoonnummer 090026060 hebben besteld en nog geen overschrijving heeft ontvangen, mail even die organisator ;)

    ik mag niet van mijn ouders(huil)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ik heb mijn tickets in handen. xD
    dus zal wel in orde zijn
    ik heb ook telefonisch gebelt.


    Your Butt is Mine!

    ik heb kaartjes voor Oberhausen :'D
    maar jij hebt wel geluk _O_

    Whipple schreef:
    ik heb kaartjes voor Oberhausen :'D
    maar jij hebt wel geluk _O_


    Leuk..
    Voor in Lille heb ik ze ook al..
    Alleen is het nog wachten op mijn tickets voor Brussel.

    Ik heb ze al. :Y)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    xSKITT schreef:
    Ik heb mijn tickets in handen. xD
    dus zal wel in orde zijn
    ik heb ook telefonisch gebelt.


    Jij hebt die van mij ook xD


    Live Your Life

    Ik heb ze al een tijdje van Rotterdam Oberhausen & Lille. Dus ik heb voorlopig niks meer om me zorgen over te maken. :Y)


    Protège moi de mes désirs.

    Het is te hopen dat ze zo snel gaan aankomen als dat je denkt ^^ Want ze kunnen zelfs nog aankomen 4 dagen voor het concert zelf (':

    Irgendwann schreef:
    Het is te hopen dat ze zo snel gaan aankomen als dat je denkt ^^ Want ze kunnen zelfs nog aankomen 4 dagen voor het concert zelf (':

    Ze gaan mail sturen vanaf ze worden verstuurd, dus ergens ben ik wel gerust xp
    En aangezien ik van een vriendin heb gehoord die ook vie sherpa heeft besteld ging het redelijk snel!

    Dus is het eign enkel wachten xp

    Ik heb ook een mail gestuurd want ik kreeg ook geen overschrijving

    Ik heb men tickets al =)


    Stop wishing, Start doing..