• -roddel-

    -mag gesloten worden-


    -

    Nah, het liefst nu bij mij hier in mijn tuin :']

    Hahaha^^
    Wie wil dat niet [:


    -

    Maar als ze twee keer achter elkaar, niet achter elkaar -.-' Maar je weet wel wat ik bedoel: Naar Ahoy komen, is ook wel absurd toch ? Ik bedoel, voor de fans in Groningen ofzo is dat niet erg fijn voor ze, AMSTERDAM, ROTTERDAM, NIJMEGEN: Niet dat ik in Groningen woon, maar daar zullen ze toch wel rekening mee houden ?x'D


    ok

    Ik hoooop dat ze in Ahoy komen, Dat is voor mij een kwartiertje met de metro!

    Maar als ze twee keer achter elkaar, niet achter elkaar -.-' Maar je weet wel wat ik bedoel: Naar Ahoy komen, is ook wel absurd toch ? Ik bedoel, voor de fans in Groningen ofzo is dat niet erg fijn voor ze, AMSTERDAM, ROTTERDAM, NIJMEGEN: Niet dat ik in Groningen woon, maar daar zullen ze toch wel rekening mee houden ?x'D


    uwhh.. x3 das waar mr meestal word het in grote hallen gehouden tog ? x3
    hee ! GELREDOME! << das dichtetrby voor my dus dat MOET vn my x3

    Ze doen het daar omdat dat toevallig de grotere concertzalen, festivallen zijn? En Nijmegen is toch niet zover :'D

    Ze doen het daar omdat dat toevallig de grotere concertzalen, festivallen zijn? En Nijmegen is toch niet zover :'D


    das ook so

    MR SE MOETEN NR GELREDOOMEE vn my x3

    Ja maar dat kan wel, dat is toch niet klein?

    Ja maar dat kan wel, dat is toch niet klein?

    nee das bigg x3
    ff aan myn ma vraag

    volgens myn ma ;; very big

    ff researchen x3

    Hahaha :'D
    Dan zouden ze daar misschien ook nog kunnen komen ^^

    (...)

    das ook so

    MR SE MOETEN NR GELREDOOMEE vn my x3

    WAAH LEKKER PUUH ! ZE GAAN WAARSCHIJNLIJK IN AHOY OPTREDEN ! EN IK WOON IN ROTTERDAM(A)
    [VOELTZICHUBERUBERTROTS]


    ok

    Maar als ze twee keer achter elkaar, niet achter elkaar -.-' Maar je weet wel wat ik bedoel: Naar Ahoy komen, is ook wel absurd toch ? Ik bedoel, voor de fans in Groningen ofzo is dat niet erg fijn voor ze, AMSTERDAM, ROTTERDAM, NIJMEGEN: Niet dat ik in Groningen woon, maar daar zullen ze toch wel rekening mee houden ?x'D



    Jaa inderdaad. Maar ik weet het ook maar -via-via- hoor. Dus het is nog niet zeker. Maar je hebt wel gelijk. [':
    Maar Ahoy is wel geschikt. En als échte fan moet je toch gewoon misschien door heel Nederland rijden, maar ook veel mensen uit haarlem ofzo zijn ook naar Nijmegen geweest. Dus dat maakt niet uit. Maargoed, ik weet het ook niet.

    x,, Esmayeeeeee.


    -

    (...)
    WAAH LEKKER PUUH ! ZE GAAN WAARSCHIJNLIJK IN AHOY OPTREDEN ! EN IK WOON IN ROTTERDAM(A)
    [VOELTZICHUBERUBERTROTS]

    Nouhouw x3 ach boeie maak my nie uit waar alsk mr heen mag

    (...)

    das ook so

    MR SE MOETEN NR GELREDOOMEE vn my x3



    Gelredome is inderdaad heel groot. Ik ben naar eenconcert van Shakira geweest en dat was daar ook. Maar ik heb liever in Ahoy. [áá]

    x,


    -

    (...)
    Nouhouw x3 ach boeie maak my nie uit waar alsk mr heen mag


    Jaa. Dat is het belangrijkste. Wat boeit die afstand nou eigenlijk. ALS ze maar komen.In nederland dan he.

    x3 Esmaye


    -

    (...)


    Gelredome is inderdaad heel groot. Ik ben naar eenconcert van Shakira geweest en dat was daar ook. Maar ik heb liever in Ahoy. [áá]

    x,


    Van mij moeten ze naar Café de Stam komen in Almelo, dan ga ik lekker erhen en bij mij opa slapen, die woont daar 100 meter vandaan EN Dan kan ik mijn neven pesten, omdat ze TH haten (A)