• -roddel-

    -mag gesloten worden-


    -

    I like Tokio Hotel(:

    Trouwens we gaan wel met z'n 3en

    (...)

    Jaa. Dat is het belangrijkste. Wat boeit die afstand nou eigenlijk. ALS ze maar komen.In nederland dan he.

    x3 Esmaye


    hihi idd..

    (...)

    Van mij moeten ze naar Café de Stam komen in Almelo, dan ga ik lekker erhen en bij mij opa slapen, die woont daar 100 meter vandaan EN Dan kan ik mijn neven pesten, omdat ze TH haten (A)


    yo juul x3
    O_o goed plan x3

    Ik heb ook liever ahoy, daar woont de pa van me vriendin, gaan we dag van te voren heen :'D

    Ik heb ook liever ahoy, daar woont de pa van me vriendin, gaan we dag van te voren heen :'D

    oke en nou is nicol jaloers x3

    Okéé. Dan ben ik dus een enorme naaibal omdat mijnn andere vriendin ook naar TH gaat en als we met zen drieen gaan ze dus niet echt mee kan... ¬¬ *hate myself*

    (...)
    oke en nou is nicol jaloers x3



    JE BENT NIET DE ENIGE^^


    -

    Okéé. Dan ben ik dus een enorme naaibal omdat mijnn andere vriendin ook naar TH gaat en als we met zen drieen gaan ze dus niet echt mee kan... ¬¬ *hate myself*



    whaa myn vriendinnen dan wel ? x3 nouja 1 is wel heel erg melig x3 maar die andere spoort gewoon totaal niet x3

    (...)


    JE BENT NIET DE ENIGE^^


    thank god x3

    btw ;; wij met 3 lui opp een acc dus ;;
    roze = nicol
    zwart =juul
    blauw = siham

    (...)


    whaa myn vriendinnen dan wel ? x3 nouja 1 is wel heel erg melig x3 maar die andere spoort gewoon totaal niet x3


    Omdat ze zegmaar in der 1 tje is vind ik mezelf een naaibal ><

    Dan ga ik er zeker erheen
    weer overnachtenxD

    Dan ga ik er zeker erheen
    weer overnachtenxD


    Ik mag dat niet van mijn ouders :$

    (...)

    Omdat ze zegmaar in der 1 tje is vind ik mezelf een naaibal ><


    vn my mag se mee hoor mr dan neemk lauren of saskia mee [weenie wie mee mag en kan x3]

    Dan ga ik er zeker erheen
    weer overnachtenxD


    ik ook nie x3
    ik ga op de dag zelf rond 3 uur s'nachts fzo erheen << alsk mag x3

    (...)

    ik ook nie x3
    ik ga op de dag zelf rond 3 uur s'nachts fzo erheen << alsk mag x3



    Okéé. Sihaaaam!! Mee eens..?? ;$