• Hij is een voorbeeld voor miljoenen fans, een idool en een hartenbreker, toch zal Tom Kaulitz (20) binnenkort voor het gerechtshof moeten verschijnen.

    BILD vernam het volgende: De aanklacht tegen Tom Kaulitz (20) in het kader van lichamelijke verwondingen wordt heropend.

    Achtergrond: Op 15 april rond 23.15 bj een Hamburgs Aral-tankstation belandde Tom in een ruzie met een meidengang waarbij de gistarist uiteindelijk de handjes liet wapperen.

    Na de ellenlange discussie drukte een van de meiden een sigaret uit op zijn sportauto (Audi R8). Voor de muzikant was dat de druppel en toen besloot hij de Franse te slaan.

    De band verdedigde zich toendertijd tegen het vierkoppige groepje die zich ook wel Les Afghanes On Tour noemen en de Kaulitz-broertjes naar het schijnt al meer dan een jaar achtervolgen en bedreigen.

    Een insider weet alles van deze kwestie en zegt tegen Bild: "Ze waren de jongens bewust aan het uitdagen, hun 'aanvallen' waren altijd goed voorbereid en ze hebben de auto's van de bandleden met van alles en nog wat beworpen. Dit is allemaal gebeurd omdat Perrine, een van de meiden, per sé met Tom het bed wilde delen. En hij wilde dat niet."

    Tokio Hotel-manager David Jost zei gisteren tegen Bild nog: "Voor zover wij het begrepen hebben, zal er geen proces tegen Tom worden aangespannen."

    Maar, zover de informatie van Bild het toelaat, lijkt het er toch op dat Tom zich nu wel op een proces moet voorbereiden. Mocht hij veroordeeld worden, dan kan hij maximaal 5 jaar krijgen.


    Bron

    What do ya think?

    [ bericht aangepast op 9 dec 2009 - 17:27 ]

    Ik vind het dom. Ze lokken het gewoon uit, en dan gaan ze hem aanklagen. Kut voor hem als hij veroordeeld word ;o

    Ik vind het rondom belachelijk.
    Het was een deel zelf verdedeging.
    Maar als ze Tom toch gaan vervolgen waarom dient Tom dan geen aanklacht tegen hun in?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Fragile schreef:
    Ik vind het dom. Ze lokken het gewoon uit, en dan gaan ze hem aanklagen. Kut voor hem als hij veroordeeld word ;o


    dream, dare, fly!

    Whaha, 5 jaar ;3 Ach, daar koopt hij zich vast wel uit, dus whatever. Maar wel shitty dat ze hem uitdagen en dan aanklagen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    rrr ik doe die meiden nog wat!

    halloow ik vind dat Tom recht had om te slaan, hun moeder is bedreigt, Andreas is bedreigd. Tom en Bill zelf ook!.

    xCIxTHx schreef:
    rrr ik doe die meiden nog wat!

    halloow ik vind dat Tom recht had om te slaan, hun moeder is bedreigt, Andreas is bedreigd. Tom en Bill zelf ook!.

    Ik deel mijn mening met jou.
    Echt achterlijk gewoon. Ik bedoel; ik geef hem alle recht om te slaan.

    Tja. Tom is natuurlijk niet de braafste, dat weten we allemaal. Maar als beroemdheid word je al snel aangeklaagd.


    If You Be Loyal, You Can Do Everything

    Dus je mag wel gewoon iemand lekker bedreiden, auto's kapot slaan etc.?
    Waar gaat het héén.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    die wijven zijn gek.

    en ik denk dat Tom er met een schadevergoeding ofzo vanaf komt.


    We can only learn to love by loving.

    Weetje th houdt zich netjes die **** Spelen het vies dus vies terug spelen als ik tom was als ik hem was liet ik me helemaal kapot slaan door hun en dan kan je wel in je rechten woorden gesproken en zorgen dat je ieder wordt iedee zin iedere letter op zwart en wit hebt! Dan komen ze er niet uit.


    Some angels have no wings.

    Wat belachelijk zeg. Die meiden daagden hem uit! Ik zou ook wel 'me handjes laten wapperen' als ik meer dan een jaar door een stel meiden wordt achtervolgd en bedreigd.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Wat belachelijk zeg. Die meiden daagden hem uit! Ik zou ook wel 'me handjes laten wapperen' als ik meer dan een jaar door een stel meiden wordt achtervolgd en bedreigd.


    Jap ze spelen het vies. Th moet zorgen dat ze alles zwart op wit hebben en zorgen als die mokkels ooit slaan dat ze niks terug doen klinkt echt onlogish maar je laat je aftrappen hebt bewijs en hun woorden in hun rechten gesproken.,!


    Some angels have no wings.

    Ja whatever, dat proces winnen ze toch niet.

    Dat ze maar goed veel geld aan advocaten betalen en schulden opdoen.

    jonge laat tom nu met rust kom op zeg die jongens hebben het al zo druk ¬¬'

    Tja, dan moet hij maar geen meisjes slaan.