• Hij is een voorbeeld voor miljoenen fans, een idool en een hartenbreker, toch zal Tom Kaulitz (20) binnenkort voor het gerechtshof moeten verschijnen.

    BILD vernam het volgende: De aanklacht tegen Tom Kaulitz (20) in het kader van lichamelijke verwondingen wordt heropend.

    Achtergrond: Op 15 april rond 23.15 bj een Hamburgs Aral-tankstation belandde Tom in een ruzie met een meidengang waarbij de gistarist uiteindelijk de handjes liet wapperen.

    Na de ellenlange discussie drukte een van de meiden een sigaret uit op zijn sportauto (Audi R8). Voor de muzikant was dat de druppel en toen besloot hij de Franse te slaan.

    De band verdedigde zich toendertijd tegen het vierkoppige groepje die zich ook wel Les Afghanes On Tour noemen en de Kaulitz-broertjes naar het schijnt al meer dan een jaar achtervolgen en bedreigen.

    Een insider weet alles van deze kwestie en zegt tegen Bild: "Ze waren de jongens bewust aan het uitdagen, hun 'aanvallen' waren altijd goed voorbereid en ze hebben de auto's van de bandleden met van alles en nog wat beworpen. Dit is allemaal gebeurd omdat Perrine, een van de meiden, per sé met Tom het bed wilde delen. En hij wilde dat niet."

    Tokio Hotel-manager David Jost zei gisteren tegen Bild nog: "Voor zover wij het begrepen hebben, zal er geen proces tegen Tom worden aangespannen."

    Maar, zover de informatie van Bild het toelaat, lijkt het er toch op dat Tom zich nu wel op een proces moet voorbereiden. Mocht hij veroordeeld worden, dan kan hij maximaal 5 jaar krijgen.


    Bron

    What do ya think?

    [ bericht aangepast op 9 dec 2009 - 17:27 ]

    Het staat nu ook op msn gevalletje.


    when words fail, music speaks.

    Da Perrine wijf zoekt gwn aandacht..
    wss als kind ni gehad fzo ;)
    Moest zij me Tom nr bed zijn gegaan, khad medelijde me Tom xd


    Jus drein jus daun.

    TomKLiefde schreef:
    Da Perrine wijf zoekt gwn aandacht..
    wss als kind ni gehad fzo ;)
    Moest zij me Tom nr bed zijn gegaan, khad medelijde me Tom xd

    -lichtdubbel-

    ik vind het zielig voor hem, ookal ben ik niet hun grootste fan. Die bitches zijn hartstikke gestoord, ze lokken het zelf uit, stelletje vieze groupies. Ik had ook gemept als iemand mij al een jaar achtervolgde en bedreigde. (cat)


    giddy up, baby.

    Jij krijgt toch geen celstraf, voor iemand te slaan, dan moesten er veel mensen int gevang zitten o.O


    The soul needs autumn.

    Het staat nu zlefs in msn vandaag! :O K hoop maar niet dat ie de cel in moet! Hele Humanoid tour naar de klote!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Chris brown moest toch ook nie de cel in? o.o


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Prodigy schreef:
    Ja whatever, dat proces winnen ze toch niet.

    Dat ze maar goed veel geld aan advocaten betalen en schulden opdoen.


    Inderdaad. Dat ze zich maar eens mooi laten gaan. :')


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik zou hetzelfde hebben gedaan als Tom.

    Grace schreef:
    Jij krijgt toch geen celstraf, voor iemand te slaan, dan moesten er veel mensen int gevang zitten o.O


    misschien heeft hij al een strafblad?

    Fragile schreef:
    Ik vind het dom. Ze lokken het gewoon uit, en dan gaan ze hem aanklagen. Kut voor hem als hij veroordeeld word ;o


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Als we nu allemaal tesamen LAOT vermoorden, moet Tom niet meer naar de rechtbank. ;D


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    LoveAndDeath schreef:
    jonge laat tom nu met rust kom op zeg die jongens hebben het al zo druk ¬¬'


    Ja, echt eh.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Sehnsucht schreef:
    Als we nu allemaal tesamen LAOT vermoorden, moet Tom niet meer naar de rechtbank. ;D


    en wij wel :'D

    Fragile schreef:
    Ik vind het dom. Ze lokken het gewoon uit, en dan gaan ze hem aanklagen. Kut voor hem als hij veroordeeld word ;o